گل محمدی: درویش در اعلام مبلغ قراردادم اسیر جو مسموم شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درویش در زمان اعلام مبلغ قراردادم در منگنه قرار گرفت و اسیر جو و سوالات شد.

یحیی گل‌محمدی  درباره افشا شدن مبلغ قراردادش از سوی درویش، مدیرعامل پرسپولیس گفت: بحث قرارداد‌ها شخصی است. درویش را در منگنه قرار دادند و او هم متاسفانه به دلیل صداقتی که داشت و دارد و بلد نیست مثل خیلی‌ها صحبت غیر واقع انجام بدهد، اسیر  جو  مسموم و سوالات شد.

درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس چند روز پیش در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که مبلغ قرارداد گل محمدی یک مقدار کمتر از ۴۰ میلیارد تومان برای ۲ فصل است.

وضعیت سید جلال حسینی این هفته مشخص می شود

 هنوز تصمیمی برای جانشینی مطهری نگرفته ایم. سیدجلال حسینی هم این هفته وضعیتش مشخص می‌شود. صحبتی که با سید کردیم قدیمی بود و صحبت جدیدی با او نداشتم.

حمید مطهری دستیار گل محمدی امروز به طور توافقی از باشگاه پرسپولیس جدا شد و قرار است هدایت تیم فوتبال  نساجی مازندران را برعهده بگیرد.

جدایی مربیان پرسپولیس  به نفع اعتبار و شخصیتشان بود  

 شرایط متاسفانه طوری رقم خورد که با اولین مصدومیت و اولین اشتباه دروازه‌بان یکسری شروع به توهین می‌کردند. این جدایی در وهله اول به نفع خود مربیان و اعتبار و شخصیت‌شان بود. از این اتفاق متاسف شدم، همچنین  در فضا مجازی و  رسانه‌ای عده‌ای شیطنت کرده و جو را خیلی ملتهب کردند. باید خیلی هوشیارانه عمل می‌کردیم و حق‌شان نبود که این گونه از جمع ما جدا شوند. در این ۲ سال و نیمی که در خدمت پرسپولیس بودیم، دوست داشتم اگر قرار است یکی از اعضای کادر فنی جدا شود با یک شکل خوب  و فضای بهتری انجام می‌شد.

داوود فنایی مربی دروازه بانان، مظاهر رحیم پور مربی بدنساز و حمید مطهری دستیار اول گل محمدی بعد از انتقادات صورت گرفته از عملکردشان به طور توافقی از  تیم پرسپولیس جدا شدند. 

حدود نیمی از لیست مدنظرم جذب شده اند 

به طور حتم به فکر جذب مهاجم هستیم. ۲ مهاجم ایرانی و خارجی  می‌خواهیم و باید خط حمله را تقویت کنیم. نقل‌وانتقالات را هم خوب شروع کردیم و حدود نیمی از لیستی که داده بودم جذب شده‌اند.

تیم فوتبال پرسپولیس تاکنون علیرضا بیرانوند، مرتضی پور علی گنجی، سروش رفیعی، گولسیانی و عرفان باقری را در فصل نقل و انتقالات  به خدمت گرفته است.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
پول بیت المال را حیف ومیل می کنند حساب کنید سالانه چقدر در فوتبال هزینه میشود با این وضع اقتصادی مردم ،مربی وبازیکن میلیارد میلیارد پول می گیرند چکار می کنند؟ایا تخم دوزرده می کنند باور کنید این پولها غیرمنطقی وحرام هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
آقای گل محمدی شما و بقیه دست اندکاران فوتبال در هر تیمی، اگه ریالی از این پول حق من ( یک شهروند ایرانی) باشه که اینطور با بی عدالتی به شما و دیگران پرداخت میشه( برای کدوم کار اساسی و اثرگذار مثلا ملی یا بین المللی؟!!!!!!!) بدونید که حلال نیست و من راضی نیستم و از متولیان تو این دنیا و از خدا تو اون دنیا مطالبه ش میکنم.....مگه شما ها چه کار خاص و شاقی انجام میدین که بسیاری از ما مردم هیچوقت عمرمون به درصدی از اونچه شماها از منابع عمومی دریافت میکنید بهمون نمیرسه....بنظر شما فردی که من میشناسم با ۲۸ سال درس خوندن و ۲۲ سال سابقه کار آموزشی ماهیانه دریافتی ش چقدر باشه شما باور میکنید؟!!! نزدیک ۱۰ میلیون...آخه چقدر فاصله؟!!! چه قدر بی عدالتی؟!!! خدا از همه تون نگذره!!!! چه قدر خون به دل میکنید....
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی نادری
۰۸:۵۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
حیف پول بیت المال - چرا صدای کسی در نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
چرا بايد پول بيت المال اينطورى خرج سرمربى باشگاه دولتى بشود ؟!
مجلس بايد جلو اين ريخت و پاشها را بگيره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
باشگاه خبرنگاران
یه سوژه خبری دارم براتون
با توجه به عدم تناسب افزایش حقوق ها (58 درصد افزایش حقوق کارگران و 10 درصد افزایش حقوق کارمندان)، توی شهرداری ها، رئیس اداره که کارمنده، از آبدارچی که کارگره کمتر حقوق میگیره!
لطفاً رسیدگی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
چهل میلیارد پول بیت المال خدا ازتان نگزره، مردم توگرانی وبدبختی هستند شماها بخورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
این پول بیت المال رو دارید کجا خرج می کنید .اخه این همه پول برای چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تا الان فوتبال ما چه گلی زده به سر جوانها . با این پول میدونید چندتا شغل میشه ره انداخت میشه چندین هزار جوان رو شاغل کد سر زندگی فرستاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اخه بی عدالتی تا کی ؟اینا چه می کنن که باید 40 میلیارد پول بگیرند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نهایت حقش ده برابر حقوق یه کارمند باشه نه بیست برابر
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۷:۰۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
"بحث قرارداد‌ها شخصی است." یکی به این آقا بگه باشگاه پرسپولیس یک باشگاه دولتی است که از بیت المال داره تغذیه می کنه. اگر دوست ندارید رقم قراردادتان افشا شود بروید با یک باشگاه خصوصی قرارداد ببندید.تمام مربیان و بازیکنان باشگاه های فوتبال که دولتی می باشند مانند انگل از بیت المال استفاده می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
واقعا تو فوتبال پولهای عجیبی جا به جا میشه. پول مفته. مگه یه فوتبالیست یا مربی چیکار میکنه که این همه پول میگیره. چه ایران چه خارج کشور فرقی نداره. پرسپولیس امسال تیم کهکشانی بسته با پول بورس اون وقت به تیم های صنعتی گیر میدن. هرچی بازیکنه گرفتن تازه نصف لیست یحیی بوده. با این روند فصل دیگه دوباره میخورن به بی پولی اون موقع دیگه پول بورس نیست
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۲۲:۳۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
باشگاهی که ادعا می کند ، انضباط مالی در آن رعایت میشود قرارداد سرمربی تیمش که در هرفصل حداقل ۶ الی ۸ بار به علت اعتراض به تیم داوری ،بازی تیمش را از روی سکوها تماشا می کندسالی ۲۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰تومان دستمزد (بدون شتل) می گیرد
آخرین اخبار