مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی:

۱۶ قلم کالای تولید بار اول داخل کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی استفاده شد

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: این شرکت تاکنون از ۱۶ قلم کالا‌های اساسی و بسیار حیاتی تولیدی بار اول در کشور استفاده کرده است.

احمد باهوش مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: استفاده از کالا‌های تولید بار اول در داخل گشور افتخاری است که برای این مجتمع گازی به ثبت رسیده است.

وی در نشست با روسا، مدیران دانشگاه‌ها و مراجع علمی استان بوشهر می گوید: این دستاورد بزرگ بدون حمایت پایگاه‌ها و جایگاه‌های علمی و آموزشی معتبر در استان بوشهر محقق نخواهد شد.

باهوش گفت: وجود ۱۵۰ شرکت فعال دانش بنیان با بهرمندی از جوانان خلاق و نوآور در استان بوشهر نوید روز‌های بسیار روشن می‌دهد و امید می‌رود نیاز‌های پالایشگاه‌های مجتمع به خوبی انعکاس داده شود و این شرکت‌ها با کمک دانشگاه‌های استان بتوانند در مسیر تامین نیاز‌های مهم مجتمع گام بردارند.

وی گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت تقویت ارتباط بین مجتمع گاز پارس جنوبی و دانشگاه‌های استان بوشهر تلاش می‌شود این مجتمع صنعتی با تمام توان در کنار دانشگاه‌های استان بوشهر قرار گیرد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی می گوید: براساس تاکید رهبر معظم انقلاب و شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین؛ مجتمع گاز پارس جنوبی تعامل و همکاری با دانشگاه‌های این استان را یک افتخار بزرگ می‌داند و برای تقویت این مهم تلاش می‌کند.

وی می گوید هدف اصلی مدیران پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی مدیریت، تعامل و همکاری دوسویه با دانشگاه‌های استان بوشهر است که برای شناسایی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالقوه این استان باید نشست تخصصی با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان و تولید بار اول در استان شکل بگیرد.

۱۶ قلم کالای تولید بار اول داخل کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی استفاده شد

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مسائل علمی و پژوهشی در سطح دانشگاه‌های استان بوشهر می‌تواند به ما در راستای رفع نیاز‌ها و تجهیزات مهم پالایشگاهی کمک کند.

وی گفت: امضای تفاهمنامه و تشکیل یک کارگروه تخصصی و توانمند می‌تواند در زمینه تامین قطعات و تجهیزات مجتمع راهگشا بسیاری از مسائل و مشکلات پالایشگاهی باشد.

باهوش  می گوید در حوزه‌های ظرفیت پذیرش دانشجو به صورت کارآموز، کارورز و حمایت از پایان نامه‌ها در چارچوب مقرراتی که وزارت نفت تعریف کرده می‌توانیم همکاری خوبی در این راستا داشته باشیم.

وی گفت: امید می‌رود این گونه نشست‌ها مقدمه‌ای باشد برای همکاری تحقیقاتی بیشتر دانشگاه‌های استان بوشهر با مجتمع بزرگ‌گازی کشور و بسیاری از رشته‌های معتبر دانشگاه بتوانند گره گشای مشکلات مجتمع باشند.

به گفته باهوش؛ مجتمع گاز پارس جنوبی متعلق به دانشگاه است و دانشگاه متعلق به اینجاست و هیچگونه خط قرمزی بین این دو وجود ندارد.

وی  می گوید میدواریم با جلسه‌های تخصصی مداوم به راه حل‌هایی دست یابیم و به این وسیله نیاز‌های مهم مجتمع برطرف و قرارداد‌هایی منعقد و عملی شود تا هم دانشگاه از امتیازاتی برخوردار شده و هم موارد و نیاز‌های متعدد پالایشگاه‌ها برطرف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.