معاون آموزش و پرورش بوشهر:

فرهنگیان بوشهری ۱۷ رتبه کشوری در جشنواره معلمان هنرمند کسب کردند

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: فرهنگیان بوشهری ۱۷ رتبه کشوری در جشنواره معلمان هنرمند را کسب کردند.

محمود حقدوست گفت: فرهنگیان استان موفق به کسب ۱۷ رتبه کشوری، یک رتبه اولی، دو رتبه دومی، هشت رتبه سومی و ۶ رتبه شایسته تقدیر در دومین دوره جشنواره معلمان هنرمند شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر می گوید دومین جشنواره در شش گرایش و ۴۸ رشته ویژه معلمان شاغل و هفت رشته ویژه معلمان پیشکسوت به میزبانی استان فارس برگزار شد.

وی گفت: ۴۰۷ اثر توسط فرهنگیان استان به دبیرخانه جشنواره،  ارسال شده بود که در گرایش نقد ادبی و در رشته شعر حسن سهولی و عبدالمجید اجرایی به ترتیب حائز رتبه اول و شایسته تقدیر و مریم رنجبر حائز رتبه شایسته تقدیر در رشته نقد فیلم شدند.

حقدوست می گوید در گرایش هنر‌های تجسمی، راضیه آرندی مقام دوم در رشته فتومنتاژ، عاطفه عرب‌زاده مقام سوم در رشته موشن گرافی، فاطمه محمدی رتبه شایسته تقدیر در رشته طراحی و داریوش تازش رتبه شایسته تقدیر در رشته خوشنویسی کسب کرده‌اند.

به گفته وی  رتبه‌های دوم و سوم در رشته نمایش صحنه‌ای مونولوگ جشنواره معلمان هنرمند به ترتیب به جهانشیر یاراحمدی و محمد بازدار رسیده است.

حقدوست می گوید: در گرایش هنر‌های آوایی، امین رنجبر مقام سوم رشته تکنوازی نی تکی، محسن محمودی راد مقام سوم رشته آواز، در گرایش رسانه و فضای مجازی وب سایت، احمد زارعی مقام سوم مشترک و سلیمان نعمتی رتبه شایسته تقدیر و در گرایش نمایشنامه نویسی لقمان بحرانی مقام سوم و مریم رنجبر مقام سوم مشترک را کسب کرده‌اند.

وی گفت: مقام سوم رشته شعر، سرود و ترانه در گرایش آفرینش‌های ادبی به سیما باقری و رتبه شایسته تقدیر در رشته نقالی و پرده خوانی به محمدعلی صالحی رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.