نمایشگاه نقاشیخط با عنوان"باران" در سنندج برپا می شود

با حمایت حوزه هنری کردستان نمایشگاه نقاشیخط با عنوان "باران" از امروز در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج در معرض نمایش عموم گذاشته می‌شود.

نمایشگاه نقاشیخط با عنوان "باران" که ساعت ۱۷ یکشنبه ۲۹ خرداد در مراسمی افتتاح می‌ شود، ۲۵ تابلوی نقاشی خط دوبانوی سنندجی، "کژال میرزایی" و " بهاره رنج پرور" به مدت یک هفته در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

این نمایشگاه از ۲۹ خرداد تا ۴ تیرماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج آماده بازدید و میزبانی از علاقه‌مندان هنر نقاشی خط است.

کژال میرزایی دانش آموخته معماری دانشگاه آزاد تبریز است و در زمینه خوشنویسی (شکسته نستعلیق) زیر نظر استاد "امجد افتخار" مشغول به فعالیت است. حضور در ۲ نمایشگاه خطاطی گروهی بانوان در سنندج و ۲ نمایشگاه گروهی در شهر‌های مریوان و سقز حاصل فعالیت‌های این هنرمند محسوب می‌گردد.

"بهاره رنج پرور" دانش آموخته مهندسی نرم افزار دانشگاه پیام نور که در زمینه خوشنویسی و نقاشی زیر نظر استاد "چمنی" فعالیت خود را آغاز کرده است و تاکنون در سه نمایشگاه گروهی خوشنویسی بانوان در شهر‌های سنندج، مریوان و سقز حضور داشته اند.
این نمایشگاه نخستین نمایشگاه نقاشیخط این دو بانوی کردستانی محسوب می‌ شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.