مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

مدیریت بحران کیش تا بازگشت آرامش در آماده باش است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: اعضای ستاد بحران این جزیره تا بازگشت آرامش و توقف پس لرزه ها آماده باش خود را به صورت کامل حفظ می کنند.

مهدی کشاورز شنبه شب در سومین جلسه ستاد بحران جزیره کیش گفت: انتظار می رود با توجه به اهمیت موضوع پس لرزه های اخیر، افراد از اظهار نظرهای غیر کارشناسی خودداری کرده و مردم توجه داشته باشند در مواقع ضروری از جمله وقوع زمین لرزه مرجع اصلی اخبار رسانه های رسمی هستند.

او گفت: تاکنون ریزش هیچ ساختمانی به علت زمین لرزه های چند روز گذشته در این جزیره گزارش نشده و کارشناسان فنی ستاد فنی بحران موظف هستند هرشب نسبت به بررسی ساختمان های نا ایمن اقدام کنند.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش شماره ١٢۴ و ٠٩٣۴٧۶٩٠١١١ برای دریافت پیام‌ها و گزارش های مردمی در نظر گرفته شده است.

رئیس ستاد مدیریت بحران جزیره کیش نیز در این جلسه گفت: مجموعه ستاد بحران به صورت ویژه موضوعات را رصد می کند و معتقدم با جلوگیری از هیجانات و اقدامات اساسی، اطلاع رسانی خوب رسانه ها باعث مدیریت جو روانی شده است.

به گفته سعید پورزادی هم اکنون در ۲ نقطه جزیره امکان اسکان افراد فراهم شده و فردا نیز سالن های نمایشگاه بین المللی برای افزایش محل های اسکان تجهیز می شود.

او گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان نیز این اقلام ضروری را تامین کرده و تمام نهادها امدادی، امنیتی و انتظامی نیز در آماده باش کامل هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار