ظرفیت تولید سیمان در استان بوشهر افزایش می‌یابد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از توسعه صنایع و معادن با نگاه به توسعه پایدار و حفظ الزامات زیست محیطی خبر داد.

علی باستین ظهر امروز در نشست بررسی اجرا طرح‌های کارخانه سیمان در استان بوشهر با اشاره به اینکه اکنون 3 کارخانه سیمان در این استان فعال است گفت: ظرفیت سالانه سه کارخانه سیمان استان بوشهر در شهرستان‌های کنگان، دشتی و دشتی 4 میلیون تن است.

او با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه تولید مواد معدنی دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی است، می‌گوید: هر چند در توسعه صنایع بزرگ و پیشران توسعه نگاه ما معطوف به شهرستان‌های کمتر توسعه یافته و نرخ بیکاری بالا، ایجاد توازن منطقه‌ای است ولی در جانمایی صنایع بزرگ باید موضوع زیست محیطی و توسعه پایدار مورد توجه ویژه باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از توسعه صنایع و معادن با نگاه به توسعه پایدار و حفظ الزامات زیست محیطی خبر داد و گفت: در این راستا با توجه به وجود مواد متعدد و ذخایر معدنی ظرفیت تولید سیمان در استان بوشهر افزایش می‌یابد.

در این نشست چند نقطه در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر برای احداث کارخانه سیمان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

مقرر شد بر اساس طرح آمایش و ظرفیت‌های مد نظر برای احداث چهارمین کارخانه سیمان استان بوشهر مشاور همه گزینه‌ها و الزامات زیست محیطی و زیرساخت‌های مورد نیاز این صنعت را ارزیابی و ارائه کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.