رئیس‌جمهور در جمع مردم پیشوا، قرچک و ورامین:

حضور در میان مردم و پیگیری کار آن‌ها را به جلسات نمادین ترجیح می‌دهم

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: آنچه مردم از ما خواستند، مبارزه با فقر، فساد و تبعیض بود و به این عهد خود با مردم وفادار هستیم.

رئیس جمهور پیش از ظهر امروز شنبه در حضور جمعی از مردم شهرستان پیشوا، قرچک و ورامین که در ورزشگاه جهان پهلوان تختی این شهرستان گرد هم آمده بودند، گفت: مردم قرچک، پیشوا و ورامین نه تنها در آغاز نهضت اسلامی، بلکه در ادامه جریان مبارزات منتهی به انقلاب اسلامی در سال ۵۷، در دوران دفاع مقدس و پس از آن در فتنه سال ۸۸ با بصیرت و هوشیاری به میدان آمده و حقیقتاً همواره در دفاع از ارزش‌ها، انقلاب و نظام اسلامی خوش درخشیدند.

رئیس جمهور شهدای پرشمار این مناطق را نشانه صدق و وفای مردم به انقلاب و نظام اسلامی دانست و افزود: حماسه‌آفرینی اهالی قرچک، پیشوا و ورامین در مسیر دفاع از ارزش‌های اسلامی به سال‌های ۴۲ و ۵۷ محدود نشد و در سال ۸۸ هم این مردم به صحنه آمدند و همراه با مردم دیگر مناطق ، پای انقلاب ایستادند و بساط فتنه گران را جمع کردند.

رئیسی اظهار داشت: از همین‌رو بنده تصمیم گرفتم که امروز و در اولین سالروز انتخاب دولت مردمی به جای حضور در جلسات نمادین به میان مردم بیایم و پیگیر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باشم. برای بنده به عنوان نماینده مردم حضور در میان این مردم و رسیدگی به آنچه مایه نگرانی و دغدغه آنان است، دلنشین‌تر از دیدارها و جلسات نمادین است.

رئیس جمهور با اشاره به بازدید خود از تعدادی از طرح‌های نیمه تمام در بخش‌های مختلف شهرستان ورامین، تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی، اقدامات و کارهای زیادی برای این منطقه انجام شده، اما کارهای انجام نشده زیادی نیز باقی مانده است. امروز از پروژه‌هایی بازدید کردیم که بعضی از آنها ۱۷ سال و برخی دیگر حدود ۱۰ سال است که آغاز شده، اما هنوز به اتمام نرسیده‌اند.

رئیسی با بیان اینکه پس از بازدید از این پروژه‌ها برای عرض ادب خدمت شما مردم رسیده‌ایم و پس از این دیدار در جلسه شورای اداری شهرستان، تصمیمات لازم برای تکمیل این پروژه‌ها و رفع مشکلات شهرستان ورامین اتخاذ خواهد شد، خاطر نشان کرد: در راستای ایجاد تمرکز بیشتر برای مدیریت بهتر مسایل شهرستان در جلسه امروز شورای اداری شهرستان، فرمانداری ورامین به فرمانداری ویژه ارتقاء پیدا می‌کند تا بتواند با دست بازتر پیگیر حل مشکلات باشد.

رئیس جمهور افزود: به همکارانم در دولت و وزارت کشور ماموریت داده‌ام راهکارها و شرایط تاسیس ۲ استان در شرق و غرب استان را مورد بررسی قرار دهند.

رئیسی در ادامه سخنان خود با اشاره به حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به رغم شرایط سخت کرونایی در انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ۱۴۰۰، گفت: در کنار شرایط سخت کرونایی دشمن نیز تلاش می‌کرد مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی منصرف کند، اما بصیرت و هوشیاری مردم دشمن را ناکام گذاشت.

رئیس جمهور افزود: امروز به لطف خدا وضعیت متفاوت شده و آمار تلفات کرونا از روزانه حدود ۷۰۰ قربانی، تک رقمی شده و در برخی روزها صفر می‌شود که این با لطف خدا، مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان و همراهی مردم حاصل شده است.

رئیسی به مشکلات مالی و بودجه‌ای دولت مردمی در آغاز بکار خود اشاره کرد و اظهار داشت: خیلی‌ها به ما می‌گفتند چگونه می‌خواهید مشکل کسری بودجه ۴۸۰ هزار میلیارد تومانی را رفع کنید. این در حالی بود که دولت در ماه ابتدایی فعالیت خود با مشکل پرداخت حقوق کارکنان مواجه بود، اما به لطف خدا و آگاهی مردم توانستیم بدون استقراض از بانک مرکزی یا چاپ پول که می‌‌توانست باعث ایجاد مشکلات جدید شود، از این مرحله سخت عبور کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه در ماه‌های اول آغاز بکار دولت در مورد تأمین کالاهای اساسی نیز نگرانی‌هایی داشتیم، ادامه داد: دولت در وهله اول توانست با واکسیناسیون گسترده موانع موجود بر سر راه بازگشایی کسب‌وکارها و فعالیت مراکز علمی و آموزشی را برطرف کند.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه رأی مردم در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ رأی به اجرای عدالت بود، تصریح کرد: آنچه مردم از ما خواستند، مبارزه با فقر، فساد و تبعیض بود و به این عهد خود با مردم وفادار هستیم و ان‌شاء الله با عمل به آنچه وعده کرده‌ایم در میدان عمل دولتی صادق‌ الوعد خواهیم بود.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در طول ۴ سال وعده دولت، نیاز کشور و تصریح قانون است و باید به آن عمل کنیم که اگر این اتفاق نیفتد مثل گذشته عقب‌ماندگی‌ها در حوزه مسکن بر روی هم انباشته خواهند شد.

رئیسی با بیان اینکه در مدت سپری شده از فعالیت دولت مردمی گام‌های خوبی در عرصه‌های آموزش، مسکن و سلامت برداشته شده است، گفت: در این مدت ۵ میلیون خانواده نیازمند بدون پرداخت هیچ وجهی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند و این روند ادامه خواهد داشت همچنین در زمینه عدالت آموزشی، جذب، ارتقا و استفاده عادلانه از نیروی انسانی قدم‌های خوبی برداشته شده است.

رئیس جمهور یکی از برنامه‌ها و اهداف اصلی دولت مردمی اصلاح ساختارهای فسادزا عنوان کرد و افزود: بنده در قوه قضائیه با مفاسد برخورد می‌کردم و به اینجا آمدم تا با بسترهای فسادزا مبارزه کنم؛ وعده داده‌ایم ساختارهای فسادزا و آنچه مولد نابرابری است را اصلاح کنیم و این کار را خواهیم کرد.

رئیسی در ادامه سخنانش با اشاره به برخی از اظهارات درباره سفرهای استانی، تصریح کرد: کسانی که به سفرهای استانی و حضور بنده در میان مردم خرده می‌گیرند، تجربه حضور در میان مردم و دیدار با آنها را ندارند. بنده به آنها پیشنهاد می‌کنم که در اجتماعات مردمی حضور یابند و لذت بودن در میان مردم را بچشند.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: این تأکید بنده است که همه مسئولان دولت مردمی باید با مردم، از مردم و در میان مردم باشند و بدانند که این حضور و همراهی مردم است که مشکلات عرصه‌های مختلف را حل خواهد کرد.

رئیسی با بیان اینکه مردمی بودن درسی است که امام راحل و مقام معظم رهبری در میدان عمل به ما آموخته‌اند، گفت: همانگونه که جبهه‌ها را مردم اداره کردند، مشکلات اقتصادی نیز با حضور مؤثر مردم رفع خواهد شد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه آنچه در عرصه اقتصادی دنبال می‌کنیم، این است که مردم، بازار و فعالان اقتصادی شاهد آرامش و رشد اقتصادی باشند، افزود: دولت برای سال ۱۴۰۱ رشد ۸ درصدی را هدفگذاری کرده است. در حالی که در آغاز فعالیت دولت مردمی نرخ رشد اقتصادی یک چهارم درصد بود، سال ۱۴۰۰ را با رشد اقتصادی نزدیک به ۵ درصد به پایان رساندیم.

رئیسی اظهار داشت: کاری که مردم سال گذشته پای صندوق‌های رأی شروع کردند در ۲۸ خرداد پایان نیافت، بلکه این ۲۸ خرداد روز آغاز کار مردم در دولت مردمی است. کار با حضور مردم شروع شده است و رشد اقتصادی و پیشرفت و اقتدار بازدارنده با مشارکت و حضور مردم حاصل خواهد شد.

رئیس جمهور تصریح کرد: کار برای رفع همه تهدیدها و کسب قوت و اقتدار در دنیا برای دفاع مقتدرانه از آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی آغاز شده است.

رئیسی با بیان اینکه راهی طولانی پیش رو داریم، خاطر نشان کرد: به رغم همه تحریم‌ها و تهدیدها آینده را بسیار روشن می‌بینم و یقین دارم که دشمن همانگونه که تاکنون در برابر جمهوری اسلامی راه به جایی نبرده، پس از این نیز نمی‌تواند ما را متوقف کرده یا به عقب براند؛ فقط یک راه پیش رو داریم و آن راه حرکت به سمت پیشرفت و اجرای عدالت است.

رئیس جمهور گفت: دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی ایران در ماه‌های گذشته سعی کردند برای دولت حاشیه‌سازی کنند، اما به همه دولتمردان تأکید کردم که مانند برخی از دوره‌ها که مسئولان گرفتار حاشیه شدند و زیان آن متوجه مردم و کشور شد، مراقب باشند که گرفتار حاشیه نشوند.

رئیسی از همه صاحبان قلم و تریبون و جایگاه اجتماعی، فرهنگی و رسانه‌ای خواست برای حل مشکلات، دست به دست هم دهند.

رئیس جمهور اظهار داشت: ما مکتبی را می‌پسندیم که باور ما می‌توانیم را به تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری به جامعه القاء کند. ما پیرو مقتدای بصیرت‌آفرینی هستیم که تأکید کرد با همراهی مردم هیچ مشکل حل ناشدنی در کشور نداریم؛ به همه تأکید می‌کنم که دچار حاشیه نشوند و بدانند که موفقیت در خدمت به مردم، خدمت به مردم و خدمت به مردم برای خداست و این تنها راه رفع مشکلات کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۰۱ تير ۱۴۰۱
برای وام ودیعه ثبت نام کردم.
برای من نوشته که باید دوباره در سال جدید کد رهگیری بگیرم.
رفتم بنگاه و کافی نت (جهت گرفتن کد رهگیری جدید) و ۵۰۰ تومن پیاده شدم.
الان در سایت مسکن نوشته که:"وام ودیعه مسکن به روستاییان تعلق نمیگیرد"!!!
اول اینکه اینجا که من نشسته هستم، شهرک هست نه روستا.
[شهرک شقایق ۴۷۶ واحدی ساری].
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
چون تو اون جلسات حرفایی می زنن که تو سر در نمیاری اما اینجا تنهایی هر چی دلت می خواد می گی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
خخخخخخخخخخخخخخخخخ دمت گرم عالی گفتی راستی ایا ازاین دروغگوتر ریاکارتر بیسوادتر دیده ای؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
بیا مارو هم ببین بلکه یه دوچرخه نصیبمون بشه
Iran (Islamic Republic of)
کارگری ساده
۰۹:۲۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
آقای رییس جمهور ، اون همه وعده و وعید انتخاباتی شما چه شد؟ بک سال گذشت ، این بود آن همه ادعا و شعار، هر روز از ارزش پول ملی کاسته شده و تورم افزایش یافته و سفره مردم کوچک تر شده و دست شما با مالیات بیشتر در جیب مردم است ، وضعیت مسکن ، خودرو ، دارو ، طلا و ارز ، گویای همه چیز است ، شما حتی با کشورهای همسایه برای مبارزه با ریز گرد ها هم برنامه ندارید ، این تعامل با دنیاست؟؟؟ خداوند به شما مسئولین در آن دنیا رحم کند!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
درود بر رئیسی
Finland
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
بیسواد
کار رئیس جمهور نهار خوردن نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
گفت رنج احمقی قهر خداست.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
جالبه در پاسخ به انتقادهای برحق همیشه یک ادبیات سخیف سخنان تکراری مثل امریکایی مزدور و ...نوشته میشه .ایا دفاع از دولت به این افراد رسیده اینها همانهای هستند که قراربود به مقام انسانیت برسند .دوست عزیز...مزدور و غربزده و امریکایی اون مسولینی هستند که با جان و خون وپول این مردم به نان و نوایی رسیدند و اقا و اقازاده به امریکا وانکلیس و اروپا صادر کردند اون مسولانی که در مملکتی که خود ساختند حاضر نشدند بچه های خودشون رو بزرگ کنند انها خاینین به ملتند نه کارگری که صبح تا شب کارمیکنه و فقط در طلب حق نانی برای زنده مانیست... نه زندگانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
یه سال پیش چند تا نامزد دور هم جمع شده بودن میگفتن ما فلان میکنیم ما بهمان میکنیم روحانی بره همه چی درست میشه و....ولی الان حدودا یه سال گذشته تمام این نامزدها هم تو یه سمت مهم دولتی هست حکومت یکدست شده ولی وضعیت صد برابر بدتر...پیدا کنید پرتقال فروش رو...
تازه دور دوم بنده خدا روحانی افتاد تو خروج از برجام و فشارهای ترامپ و تحریم و کرونا وگرنه دور اول روحانی انقدر ثبات قیمت بود ما یه آپارتمان خریده بودیم دویست تومن سه سال بعد همونو فروختیم دویست و چهار تومن لال بشم اگه دروغ بگم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
چه فایده اینم نمادینه نمیدونم چرا اصرار داری خودتو مردمی نشون بدی با اینکارا آبی گرم نمیشه
مملکت با دستور و وعده وعید اداره نمیشه
Germany
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
عمرا تو زورت به اژدهای هفت سر فساد اقتصادی مردم و دولت برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
خودش هم یکی از همون سر ها است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
مطمیئنی؟
به سامانه ۱۱۱ هم فرستادم جواب ندادین
۶ماهه ماشینمودوگانه کرده ام ازطرف اسنپ هنوزکارت سوخت دستم نرسیده
هیچ ارگان یانهادی هم پاسخگونیست
پیگیرباش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
کامنت ها جالبه. برسونید به رئیس جمهور.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
مشکل حضور نیست انگیزه برا مسئولیت به وجود بیار کار کنند نه دزدی و رشوه و.. خودت هم بری هیچ کاری نکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
چقدر هم برتی مردم کار میکنی امروز اخبار یکی از دستاوردهای ریسی رو هدفمند کردن یارنه ها عنوان کرده بود خخخ از وقتی این یارانه ۳۰۰ تومانی رو داد همه چیز کشید بالا هیچ دستاوردی نداشتی جز کوچک گردن سفره مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
ب ی کارگر ساده جهت اداره کشور نیازمندیم البته با نهار
Finland
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
جناب رییسی بهتره یه سرم به وزارت خونه ها بزنید و جویای امورات محوله باشید. کلی کار فقط تو وزارت راه وجود داره که نیاز به توجه ویژه داره از طرح اقدام ملی مسکن گرفته تا اوضاع آشفته شهرها و شهرداری ها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
لطفاً بگویید که فرمول محاسبه افزایش حقوق تامین اجتماعی ها چگونه بوده؟ لطفاً شفاف سازی کنید
با این حقوق ها ما کی دیگه به آرزوهامون برسیم؟؟؟ خدایا یعنی ما آرزو نداریم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
البته حاصل جمع همه اینها مساوی صفر است و از شما آبی گرم نمی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۹ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
اگه دنبال تفرقه وآشوب هستی به جایی نمی رسی
مردم عاقل ودانا وبینا هستند
فریب شما مزدوران را نمی خورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
0539 اره از لایک ها معلومه خخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
۵‌.۳۹
اره مردم عاقل و دانا و بینا هسبتند برا همینه که فرق دروغ و شعار و با عمل و واقعیت تشخیص میدن.واقعا فقر و گرونی رو شما نمیبینید.سفرتون کوچیکتر نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
آقای رییسی از طریق فضای مجازی هم می توان از مشکلات مردم باخبر شد نیاز به سفرهای استانی باهزینه بالا نیست هزینه سفرها را به مردم اختصاص دهید بهتراز سفراست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
اره مثل روحانی که ازترس جونش فقط ویدئوکنفرانس میرفت
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۲۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
رییس جمهور محترم و مردمی برای ایران گردی وقت دارید!!!
قبل از انتخابات هر روز یک کارخونه رو افتتاح می کردید انتخب که شدید همون ها دوباره به اضافه دیگران در حال بسته شدن هستند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
حجت
۰۹:۲۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
مثل سلسله زخم بستریان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
سلام خدمت اقای رییسی
جناب رییسی لازم نیست 80ملیون جمعیت رو تک تک ببینی
کافیه ارزش پول ملی رو به جایگاه واقعی خودش مثل کشورهای همسایه برسونی
اونوقت هست که میتونی مشکل تک تک مردم ایران خود بخود حل میشود
بخدا دیگه از شعار تو خالی خسته شدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
مریضی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
خودتو به خوابی نزن کاریاز پیش نمی بری
وابسته غربگرا
جیره خوار بیگانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
بابا حرف حساب زده
جواب منطقی ندارید براش
جیره خوار بیگانه و وابسته غرب گرا چیه
ما از همین مردم هستیم
به هیچکس هم وابستگی نداریم
انتظار زیادی هم نداریم
نگفتیم رفاه و اسایش فقط وضع و از این بدتر نکنید بسه دیگه
ی جایی صبر مردم تمام میشه ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
این اصلا نمیدونه جلسه چی هست فکر میکنه چون دولت های قبل جلسه داشتن جلسه چیز به درد نخوریه! اخه شما وقتی با حضور میدانی از مشکل مطلع شدی فقط با دستور مشکل حل میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
پیگیر کدام کار
آینده مبهم
جیب خالی
نداشتن مسکن
نداشتن خودرو
بالا رفتن سن ازدواج
سامانه ارتباط با مردم که پر
عدم پاسخ مسولین به مردم پر
با دستور و توپ و تشر که نمی شه
راه حل انقلابی هم که پاسخگو نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۵ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
مرگ بر منافق حرام خوار
مرگ برامریکا
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
می خوای دنبال کار نروی ، یک شلوار سر زانو و سر ران پاره هم بپوشی و تو خیابون قدم بزنی و وضع مالی خوبی هم داشته باشی؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
نه نمیشه . باید کار کنی . تلاش کنی.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۰:۲۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
5:45
زمان روحانی دوره دومش اوضاع مثل الان بود.
اونموقع بی عرضگی بود الان شده آزمایش الهی و اونایی هم که میگن وضع بده منافق؟!؟!
همه میدونن روحانی بد بود و ددور دوم گند زد چون بعد برجام برنامه ای نداشت اما اقای رییسی هم کار شاخی نکرده . قرار بود یه میلیون خونه بسازه تو یه سال اما کو؟!؟!
همه شون حرفای قشنگ میزنن
الان هر 3 قوه دست اصولگراهای انقلابیه ولی میگن هنوز دولت روحانی تسلط داره ب اوضاع تو سایه هستن!!!!!!!!!
دیگه نمیدونم مردم رو چی فرض کردن.
نوشتی منافق حرام خوار!؟! کسی که به رییسی اعتراض کنه منافقه ولی به روحانی اعتراض کنه نه!!!!
ما کل خانواده سال 96 و 1400 به رییسی رای دادیم. الانم حق اعتراض به بی عرضگی ها داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
حاصل وعده هات کو؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۹ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
معلومه چقدرسوختی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
اره به خدا سوختیم
وقتی میریم خرید میسوزیم از این قیمتها و اه بلند میشه.قرارتون با مردم این نبود.
دیگه چیکار به سفره مردم دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
آمار طلاق بالا
عدم تمایل ازدواج جوانان به دلیل گرانی و عدم آینده روشن و ...
مشکلات جامعه اقتصادی سیاسی اجتماعی فرهنگی و ... در حال صعود
حالا بگو کدام مشکل رو می خواهی در بین مردم حل کنی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
تا وقتی که اختلاسگر هست
خاین و جاسوس داخلی هست
وقتی از درون در حال تهی شدن هستیم
چه بین مردم باشی و نباشی فرقی نمی کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
همه حسودها ومنافقا وغربگراها وغربگداها همینطور خرف می زنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
۵.۴۶ دقیقه
حرف حساب جواب نداره
میخوای کم نیاری و توجیه کنی از این ادبیات استفاده مبکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
خانه ندارم
ماشین ندارم
امنیت شغلی در کار ندارم
ازدواج نکردم
بعد دم از حل مشکل مردم و حضور در بین مردم می زنی
بیا پایین
نه شما و نه امثال شما ونه رقبای شما عرضه مملکت داری ندارید .
تا کی دروغ
تا کی توهم انجام امور مملکت
و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
آقای رییسی عزیز خواهشمندیم که دیگر به فکر مردم بیچاره نباشید وبه خاطر ما مردم بیچاره با هیچکس و هیچ چیز مبارزه نکنید اصلأ به خاطر مردم بیچاره با آقایان دوست باشید آخه از روزی که شما در دولت خودتان مبارزه با فساد را شروع کردید نتیجه برای ما مردم بیچاره برعکس شده است واقعا در مورد هر چیزی که شما به قول خودتان مبارزه کردید گرانتر شد اصلا جدیدا در مورد هر کالا و یا جنسی که شما نام ببرید هم قیمت آن چندین برابر میشود واقعاً این چه نوع مبارزه‌ای است جدیداً مسولان دولت شما عنوان کردند که مواد سلولزی بیشتر از نیاز کشور هم موجود است یکباره دستمال کاغذی و نواری بهداشتی و پوشک از تمام قفسه های فروشگاهی پر کشیده ورفته تا با چندین برابر قیمت برگردد خواهشاً دیگه به خاطر همین مردم بیچاره شما هم سیاست برعکس را مدنظر قرار دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
اگه کسی دیگه ای رئیس جمهور بود به نظرتون می تونست کاری بکنه؟ اریکطرف دولت زورش به سرمایه داری که به زندگی لاکچری عادت کرده نمیرسه وازطرفی خیلی وقتها حمایت همزمان از تولید کننده ومصرف کننده ممکن نیست مثلا برا حمایت تولید کننده شیر وعشایر بدبخت قیمت شیر را میبره بالا بعد روسای کارخانه تولید پنیر ولبنیات که نمیرن از درامدوزندگی لاکچریشون کم بذارن میکشن رو قیمت لبنیات ومردم صداشون در میاد بعد دولت حقوق کارگرهارازیاد میکنه کارخانه لبنیات برای جبران افزایش حقوق کارگرانش دوباره قیمت لبنیات را بالا میبره وبه مردم فشار میادوبقیه کالاهم همینطور حالا شما بگید میشه چی کار کرد؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
دوست عزیز اگر استدلال شما برای دفاع از دولت این است که فاتح اقتصاد و مردم بیچاره خوانده است مردم برای همین مبارزه وبرخورد با سرمایه داران به آقای رییسی رأی دادند اگر قرار بود که مردم همچنان تحت فشار اقتصادی قرار داشته باشند و سرمایه داران هم خون ملت را همچنان با فشار اقتصادی در شیشه کنند به آقای رییسی رأی نمیدانند و همان یاران روحانی را انتخابات میکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
اگه اینطوریه چرا وعده و وعید دادن ؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
اگه ارزش پول ملی بالا بره و تجارت خارجی داشته باشیم و از شعارهای مافیای اقتصادی یعنی حمایت از تولید داخل دست برداریم لازم نیست هیچ کدوم از کارهایی که گفتی رو دولت انجام بده همه چی خودبخود به روال درست برمی گرده و قیمت هرچیزی واقعی میشه و جایی برای رانت و فساد و دلال بازی نمی مونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
هیچ کس دیگه ای تمیتونه درست کنه نه رییسی نه روحانی.مشکل اقتصاد خبلی بزرگتر از این حرفاس.
فقط وعده و حرف و امید واهی به مردم میدن.اینکه نشد زندگی تفریح و رفاه و سفر نخواستیم
جرات نداریم خرید بریم برا شکممون.جواب بچه ها رو چی بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
ما را به خیر تو امیدی نیست... برنج پاکستانی 450000تومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
لابد امیدت به خیر احتکارگران هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
امید واهی فقط به مردم میدن.هر ماه و سال وضع این مملکت بدتر شده که بهتر نه .این حزب و اون جناح هم فرفی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
همه را بیمه کردید تا در آینده وقتی قیمت دارو را آزاد کردی مردم برا یک مسکن ساده و یا داروهای پیش پا افتاده مجبور باشند یا ویزیت دکتر بگیرد یا از جیب مبارک چند برابر پول به داروخانه ها بدهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
مشکلات کشور بسیار بزرگتر از مشکلات چند روستا و شهر است .
حال اگر رئیس جمهور محترم در صدد رفع مشکلات کوچک و پیش پا افتاده هستند درست فرمودند که سفر بهتر از جلسه است ، که البته رسیدگی به این قبیل مشکلات کار نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی است ، ولی اگر در صدد رفع مشکلات اصلی اقتصادی و سیاسی کشور هستند که قطعا سر نخ این مشکلات در سفر های استانی و شهرستانی نیست بلکه در جلساتی با مدیران صنایع صاحبان کسب کار و تولیدکنندگان برای رفع مشکلات و موانع در حوزه اقتصادی و جلسه با سیاستمداران و صاحبان نظر در امور سیاست برای سر و سامان دادن به اوضاع سیاسی کشور در دنیا حال باید دید که رئیی جمهور محترم به دنبال رفع کدام دسته از مشکلات هستند .
کمک به محرومین فقط از راه سروسامان دادن به اوضاع اقتصاد و مشکلات کلان کشور مهیا می‌شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
ما نخواهیم شما تصمیم بگیری و به نفع ما مردم کار کنی کی رو ببنیم؟!!!!!!!!!!!!! از وقتی که اومدی چه کاری به نفع مردم کردی؟!!! اجاره خونه ها چند صد درصد، همه اقلام مصرفی و غیر مصرفی افزایش حداقل صد در صدی و.... واقعا نتیجه دولت شما چی هست؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
اینارو به حسن روحانی بگو که رفت مذاکره با آمریکا کرد و گول خورد و کشور را داغون کرد.الان همش تحریمیم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۰:۳۲ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
مگه تحریم رو حسنک اورد؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
برای ثبت نام موتور سیکلت و دوچرخه هم قرغه کشی کنید هرروز گران می شود موتور سیکلت هر روز ۳تا پنج میلیون گرانتر می شود
Iran (Islamic Republic of)
حسین ره‌اندوز
۲۰:۲۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
از وقتی بین مردم میری قیمت مصالح ساختمانی حداقل 40درصد گرون شده به فکر خانه دار شدن و رفاه مردم باش بجای سخنرانی
آیا واقعا از قیمت مصالح خبر ندارین که همیشه میگویید قیمت مسکن حباب دارد منظور از قیمت محله های پایین هست نه محله های آقا زاده ها!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
م۲۷ق حمایت از معلولین را اجرا کنید این حق مسلم ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
بجای این کارها بورس رو درست کنید ۲ساله اعصاب نداریم زندگیمون رو هواست،بخدا کینه این بورس یجا یقتونو میگیره ها، جبران کنید زودتر و نوسانگیری را بس کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۱ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
معلومه ایران نیستی بدبخت بورس سبزشدچندوقته.کجایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
مردم کار رو به لفاظی ترجیح میدن
یه میلیون شغل چی شد؟
یه میلیون خونه چی شد؟
بورس چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
مردم که فقیرتر شدن . و بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی
۱۹:۳۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
دولت و مجلس محترم واردات کالای خارجی مثل پوشاک را ممنوع کند تا تولید داخل رونق گیرد و بی کاری کم شود با تشکر از مدیر سایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
ممنوعیت واردات یعنی رانت و فساد؛ رقابت اقتصادی و تجارت آزاد راه درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
هر چی رو ممنوع کردن بدتر شد وضعیت هم برای تولید کننده هم مصرف کننده اقتصادی پویا هست که رقابتی باشه
United States of America
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
مردم با نظام هستند وتحمل می کنند ولی آیا مسئولین هم مانند مردم زندگی می کنند من کارمند استخدام رسمی آبفا گیلان و سایر همکاران 3 ماه است حقوق نگرفته ام و پیش خانواده شرمنده ام آیا وزیر محترم نیرو هم 3 ماه حقوق نگرفته اند؟آیا معاون آب وزیر نیرو هم 3 ماه حقوق نگرفته است ؟ من مطمئن نیستم شما بپرسید . نمی دانم که وزیر نیرو یا معاونین وزارت خانه از این موضوع با خبرند یا نه اگر از حوزه مسئولیت خود با خبرند چرا اقدامی نمی شود اگر ار اتفاقات حوزه مسئولیت خود خبر ندارند که هیچ ....
می دانم که باشگاه خبرنگاران منتشر نمی کند ولی نوشتم تا روز قیامت پاسخگو باشند که رسالتشان را چگونه انجام دادند آیا درد ستم دیده ای را به مقام بالاتر خبر داده اند یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
حالا اگر مردم پول قبض اب وبرق را ندهند ببین چطور ضربتی قطع میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
یا به نعل بزن یا به میخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
اگه با نظامی و تحمل می کنی و تنها مشکلت اینه که چرا وزیر حقوق می گیره پس مشکل تو فقط حسادته .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
رفتی هرجا حواست باشه از ناهار جا نمونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
مزخرف نگو . مزخرف.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
امروز روحانی ریششو چه رنگی زده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
خودت مواظب ناهارت باش.یه مشت مردم ابله و کوته فکرید.خدارا شکر مملکت را به دست تو ندادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
ناشناس ۱۹ ۵۴
از فامیلاشی یا باهاش سر و سری داری که بهت برخورده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
مگه اونجا ناهارم میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
20:24 چقدر عقده ای هستی که هنوز داری از دولت روحانی میسوزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
امدن تومردم چه دردی رادوا میکنه اگرراست میگید عمل کنید حقوق بازنشسته بدبخت بهشون بدید که دارن گدایی میکنن جمع کنید این تبلیغات پوچ وبی فایده ره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
همه اونایی ک زیر ۲ میلیون حقوق میگرفتن فقط ۵۰۰ یا ۷۰۰ هزار تومن اضاف دادن لعنتیا شماها ک گفتین هیشکی نباید کمتر از ۵ تومن بگیره ای تو روحتون
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۸:۳۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
ما بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی هم مردم هستیم بیا بپرس ببین تجمعات برا چیه !!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
تجمعاتتون برا طمعتون هست.معلمان همیشه در حال اعتراضن.انگار کوه جابجا میکنن.نصف سال هم تعطیلن و حقوق مفتی میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
حضرت رییسی، جنابعالی لطف کنید در همان جلسات بنشینید اما تصمیم درست برای رفاهیات و اقتصاد خانوارهای این مملکت بگیرید. اون از جراحی مبارکتان که مردم را در مواجهه با قیمتهای افسار گسیخته کالاها و خدمات و اجاره بها بیچاره کرده و دیگری دست بردن در حقوق حقه بازنشستگان و حق الناسی که به گردنتان خواهد بود تا قیام قیامت. اگر همین چیزهای ساده را رعایت کنید و تصمیمات و تدابیر عجیب و غریب و غیر کارشناسی نگیرید، نیازی به حضور پی در پی و بلا تاثیر در میان مردم نخواهد بود. علی برکت ا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
ی تریلی که بوده سه تومن شده پنج تومن ی بیل که بوده پنج تومن شده نه تومن فقط سرمایه دارو سرمایه دارتر وفقیر وفقیرتر میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
فقط بزار برو حداقل روح سیدها نفس بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
تو هم دهانتو ببند بذار روح ما نفس بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
چی تو روحت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
چرا قیمت همه چیز ۱۰۰ برابر شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
خیر نبینی از وقتی اومدی وضع بدتر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
تو لایق حسن روحانی بودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
یه نفر ی هست از طرف ریسی زیر همه نظرات طرفداری مینویسه بگن ریسی محبوبه به خدا اونهایی هم به ایشان رای دادن پشیمانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
رئیسی متشکریم.خوب مفسدهاروسوزوندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
دقیقا یه نفره بدجور سوخته همش میاد در حمایت از رئیسی کامنت میذاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
فقط حواست باشه دیگه بازی برای اینکه کسی منتظر اینده باشه تمام شده یعنی صبر همه تمام شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
از جانب خودت سخن بگو.ما هنوز صبر داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
خداییش فازتو چیه؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
فاز تو چیه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
فقط شعار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
تو شعار نمیدی بلند شو قدمی برای مملکت بردار ببینم چکار میکنی
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۰:۳۵ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
رای دادیم این ناهار خورده گام برداره
تو هم زمان روحانی کمک میکردی!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
شوینده هم گران شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
شما که این گونه بیان می فرمایید خواهش میکنم بفرمایید تاهیات دولت شما ومعاون اول شما‌حق وحقوق میلیونها بازنشسته بدبخت ومضطرراکه گروگان گرفته آند آزادکنندوآنهارا ازاین بند گران آزاد سازند دوماه کامل است که بااعصاب خراب ودرب وداغون داریم دست و پنجه نرم می کنیم ،دستور بدهید مارا ازاین حالت رها کنند وحق وحقوق مارا بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
در خبرها آمده تعداد دانشجویان پذیرش شده در سال ۱۴۰۰ در رشته دندانپزشکی از طریق کنکور ۱۷۵۰ دانشجو بوده که بعد بررسی معلوم شده ۲۷۵۰ دانشجو پذیرش شده یعنی هزار دانشجو از درب پشتی وارد شده اند و این یعنی خیانت بزرگ در حق تمام دانش آموزان و خانواده های آنان که با هزار امید و آرزو کنکور میدهند.
دولت می بایست هرچه سریعتر به این موضوع ورود کند و الی نسل فعلی هیچ اعتباری برای این سیستم قائل نخواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
الان هم نمادینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
مبارزه بارانی.پودرلباسشویی قبل از ظهر ۱۲هزاربعدازظهر۲۰هزار چه مبارزه ای هرساعت هرلحظه قیمتهافرق می کنه خرما بسته ای ۴۵هزار۳روزه دیگه همان خرما ۹۰هزارتومان.برنج محلی اول دولت شما ۲۷هزاربوداکنون ۱۱۰هزار شده.خودتونید.به شعور مردم توهین نکنید.اگرکاری نکنید کشوربدترازسوریه واقع آن خواهد شد والله خواهدشدبخداخواهدشدمردم حتی انقلابیون بریدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
احسنت ب شما
United States of America
ناشناس
۰۵:۴۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
به جهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
ازجانب خودت حرف بزن فیلسوف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
ای کاش این حضور نمادین رو به عملهای درست برلی عوام ترجیح بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
کارنامه کار سیاهت معلومه چکاره ای بسه نابودگرررررر،.........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
محض اطلاع
وظیفه رئیس جمهور تصمیم گیری کلان و درست برای کشور است.
نه نهار خوردن با مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
پس چرا اصفهان نیومدی به میان مردم وتو فرودگاه دور از مردم سخنرانی کردی؟ مردم در نظر شما با مردم در نظر ما باهم متفاوته مردم منظورتون خودی هاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
فعلا که تا الان برعکس فرمایشاتتون اتفاق افتاده . وقتی نمی تونستی چرا طعمه شیادانی شدی که مردم در دولت های قبل مدیریت و شعبده بازی هایشان را دیده بودند یک عده کذاب را برسر کار گماردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
یکی به آقای رئیسی بگه چرا پیامک ثبت مدارک نهضت مسکن ملی باید کمتر از ۲۴ساعت قبل از اتمام مهلت برای مردم فرستاده بشه و در اون گفته بشه عدم حضور به موقع برای ثبت مدارک به منزله انصراف است؟!من با تمام مشکلات در حدود ۴۰۰ کیلومتر دورتر از محل زندگی ،محل کار خود را تعطیل کرده تا قبل از پایان مهلت این ثبت نام، خودم رو به اونجا(شهرستان گراش ،استان فارس)برسانم و وقتی ۹۵درصد کار را انجام دادم و فقط مانده که بنیاد مسکن مدارک مرا تحویل بگیرد ،با بهانه کمبود نیرو و وقت لازم ،پرونده مرا تحویل نگیرند و مرا به انصراف اجباری از ثبت نام سوق دهند،آیا این عدالت است؟آیا این کشور اسلامی باید اینگونه باشد؟من چیزی جز خیانت به خودم و مردم این کشور از جانب شما یا زیر دستانتان نمیبینم ،خدا از شما نگذرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
سریال مدیر کل داره دوباره از صدا و سیما پخش میشه
حضور مسئولان برای دیدن مشکلات حقیقی مردم، باید به اون صورت باشه
وگرنه یک حضور نمادین و سفرهای مستمر استانی؛ بیشتر باعث عدم تمرکز بر مسایل و حل نشدن مشکلات اصلی مردم میشه
و حتی عزیزان در شهرستان هم دیگه از این حضور بدون پشتوانه مسئولان شهر و استان خودشان خوشحال نمیشن
اگرم معتقدند باید خودشون بین مردم باشند و مشکلاتشون بشنوند و حل کنند
باید گفت کاش شما مسئولان زیر دستتون درست انتخاب می کردید که دیگه نیازی به حضور شخص شما نباشه
فکر می کنم دور و بریاشون و مشاوراشون دارند فریبشون میدند و با عنوان حکومت حضرت علی(ع) و امیرکبیر ایران و قیاس های غیر واقعی در جامعه ۸۰ و ۹۰ میلیونی، تزهای غلطشون به ایشون دیکته می کنند
باید گفت کاش سفر استانی نمی رفتند یا اگر دوست دارشتن برند، فکر و زمانی هم برای مشکلات اصلی مردم داشتند
در مجموع استاندار، فرماندار، بخشدار و ... برای حل مشکلات یک منطقه و رئیس جمهور برای حل مشکلات کشور انتخاب میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
مگه میشه کسی میان مردم بگرده و از این همه مشکل آگاه بشه و تا شب از غصه دق نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۰:۳۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
موقع ناهار حرف نمیزنن
کراهت داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
زوری که تو ناد خوسی تو دستت خوس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
بجای اینکه حرف بزنید کار کنید بقول قدیمی ها زوری را که تو گلوت میندازی تو دستت بنداز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
این جور گشتن و دیدن مشکلات و حل نشدن آنها نمادین تره که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
آفرین به بصیرت رییس جمهور محترم
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا
۱۵:۵۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
خیلی واسه مردم کار می کنید خسته نباشید دلاوران ، خدا قوت پهلوانان
اینشان حمیم جهنم و زقوم بریزن داخل گلوی مسئولین بی کفایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
شما و اطرافیانتون اسطوره کارهای نمادین و نمایشی و پوپولیستی هستید اونوقت میگی....قرار بود بوری را درست کنید پس چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۵:۵۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
ما دیگه به این حرفات عادت کردیم و تا کنون در این یکسال جز ضرر چیز دیگری نصیبمان نشده .
تداوم تورم - اختلاس- رانت مسئولین - بیکاری - از بین رفتن طبقه متوسط و تبدیل شدن به مردمی فقیر- دشمنی با بازنشستگان - خود تحریمی داخلی - مشکل مسکن و صدها مورد دیگر حاصل ریاست جمهوری جنابعالی و همفکران شماست .
وعده های قبل از انتخابات در مورد اقتصاد -گرانی -بورس - بازنشستگان و ... بکل فراموش شده و دستورات شما در راستای فقر بیشتر مردم صادر شده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
خدا را شکر که خود شما هم میدونید که جلسات شما نمادین هستش و به هیچ درد مردم نمی خورد ولی بازهم چه فرقی میکنه که در جلسات نمادین باشین یا در بین مردم حضور داشته باشین روز به روز فشار روی دوش مردم داره بیشتر می شود و زندگی کردن سخت تر اگر شما واقعا پیگیر مشکلات مردم هستین پس چرا این مشکلات روز به روز داره بیشتر میشه درد و رنج مردم با این سفر رفتن ها درست نمی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
همانطور که بورس و فرابورس را درست کردی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
ضرر و زیان سهامداران در پرتفوشان روز به روز بیشتر و بیشتر و بیشتر میشه .
حقوقی بی همه چیز با عرضه ی آبشاری خودشان ، قصد دارند که حقیقی را از میدان به در کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برای قوه قضاییه و دادستانی هم دیگه تَره خُرد نمی کنند و به اختلاس و کلاهبرداری خودشان در بورس و فرابورس همچنان ادامه خواهند داد!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
آمار این را بدهید که هر شخص فوت شده چند دوز واکسن زده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
حیف از نان که تو میخوری و نظرات مزخرفی مثل خودت می نویسی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
اگر میسر روحانی ادامه داشت الان من و شما شاید دراثر عدم دسترسی به واکسن مرده بودیم . آب خوردن زیادی هم ضرر داره بزرگوار
Iran (Islamic Republic of)
بازار سیاه
۱۷:۰۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
آقای رییسی بزرگوار ستاد تنظیم بازار با بازار سیاه در ارتباط هستش خواهشاً خواهشاً پیگیری کنید؟ دولت محترم محصولات تنظیم بازار رو تهیه میکنند اما ستاد توزیع با بازار سیاه در ارتباط هستش. من برنج تایلندی و پاکستانی ثبت سفارش کردم تو بازرگام تا آخرین لحظه پیامک اومد که تا یک ساعت دیگه به دست شما خواهد رسید اما متأسفانه به یکباره کنسل شد و پول برگشت خورد تو حساب کاربری؟! و متأسفانه صد برابر بدتر اینکه تو برنامه بازرگام زدن که برنج تحویل شد!!!!!!! متأسفانه برنج به بازار سیاه میره و دست مردم خالی میمونه و آمار جعلی این شیاطین هم نشون میده که به مردم تحویل شده یعنی سر دولت محترم هم کلاه میگذارن. آقای رییسی بزرگوار دارن زحمات دولت شما رو اینطور به باد میدن خواهشاً خواهشاً ستاد تنظیم بازار و نظام توزیعش رو ببرید زیر ذره بین چون باعث بی اعتمادی و ناراحتی بیشتر مردم میشن و پول هنگفت به جیب میزنن خواهشاً خواهشاً پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
15:32خودم از متخصص کرونا ویروس پرسیدم گفت آمار دقیقی در دست نیست چون از همه مرده ها که تست کرونا نمی گیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
درود بر رئیسی ...
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۰۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
هر ی منفی یعنی ی شهر خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
جناب آقای ریس جمهور اگر واقعا با حضور در میان مردم و پیگیری کار آن‌ها را به جلسات نمادین ترجیح می‌دهید .چرا مدیران انتصابی ترجیحشان برگزاری جلسات نمادین و پیگیر نبودن کار مردم هستند.آیا آنان را جز بانیان وضع موجود قلمداد می نمایید.علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۱۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
همی جور بگرد.خدا کریمه خودش درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
قول و وعده هایی که دادی و صحبتهایی که قبل از انتخابات کردی رو بیاد بیار و شرایط فعلی مردم رو هم در حال حاضر ببین. بودن و نبودن تو و سایر مسئولان در بین مردم برای خیلی ها اصلا مهم نیست. ما را به خیر شما امیدی نیست، شر مرسان...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
خیلی هم سود داری برای مردم الحق بگو اسپند برات بریزن دوروبریات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
برای اونا داشته ماشاله همه بوقچی هاش مدیرکل شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
آقای رییسی هنوز پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته پس از گذشت نه ماه پرداخت نشده رتبه بندی اجرا نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
رتبه بندی را برو از هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی طلب کن که به معلمان کمترین توجهی نداشتتد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
بنازمت ریی س جمبور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
ما حضوری نمیبینیم البته حضور نمایشی چرا که خوب بلدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
وقتی رشد واقعیه که مردم در سفره خود ببینند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
اینهایی که منفی میدهند از کدام سفره رگین میخورند که افکارشون با مردم یکی نیست .من امروز خاستم یک هندوانه خرید کنم یکیش شد ۴۵تومان یه کوچک برداشتم شد ۲۵تومن خدا ازتون نگذره خرید نکردم چون خیلی گرون بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
خب شما که نظر میدی راه حل بدید 'رییسی باشعار حمایت از تولید اومد سرکار:اگه از کشاورز حمایت کنه قیمت هندوانه میره بالا اگه از مصرف کننده حمایت کنه وقیمت را پابین بیاره به تولید کننده فشار میاد به نظرتون باید چیکار کرد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
00:14 وظیفه مردم راهکار دادن نیست پس رئیس جمهور برای چی حقوق میگیره وزیر وزرا برای چی حقوق میگیرن اگه نمیتونن استعفا بدن.
اگه قراره ما مردم هم مشکلاتو تحمل کنیم هم خودمون راهکار بدیم دیگه چه نیازی به رئیس جمهور هست؟
آخرین اخبار