فعالیت ۷۵۰ کارشناس ارتباط مردمی در سفر رئیس جمهور

مدیرکل بازرسی استانداری کرمانشاه از فعالیت ۷۵۰ کارشناس ارتباط مردمی در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه خبر داد.

حجت الاسلام عبدالله عزیزی گفت : مطالبات در سفر ریاست جمهوری بیشتر در حوزه مردم است و باید در ۲ بعد پیگیری شود که سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت یا همان سامانه ۱۱۱ که هم‌اکنون در حال پاسخگویی است و روزانه ۲ مدیرکل در حال پاسخگویی هستند که شکاف بین مردم و مسئولان از بین برود.

به گفته مدیرکل بازرسی استانداری کرمانشاه هر روز از مدیران دعوت می‌شود تا حضور یابند و مردم بدانند اگر مطالبه‌ای دارند می‌توانند با ۱۱۱ در میان بگذارند و در بخشی ۲۵۰ سیستم و در سه شیفت کاربر جمعاً ۷۵۰ نفر باید در سفر رئیس جمهور پاسخگوی هم استانی‌ها باشند.

علاوه بر سامانه ۱۱۱ تعداد نامه‌هایی که مردم برای بازگویی مشکلات خود به رئیس‌جمهور می‌نویسند همیشه در استان کرمانشاه بیشتر از سایر استان‌ها است که باید پاسخ داده شود و مردم انتظار دارند و نامه بدون پاسخ نارضایتی ایجاد می‌کند و تمام تلاش این است برای اخذ نامه‌ها در کرمانشاه و ۱۴ شهرستان جانمایی مناسب انجام شود و متصدیان دریافت آن با بنر و لباس‌های خاص متحدالشکل در محل مشخص شده قرار بگیرند تا مردم شناسایی کنند و اطلاع رسانی نیز انجام می‌شود.

مردم مطمئن باشند تا جایی که مقدور باشد هم در سامانه تلفنی ۱۱۱ پاسخگو هستیم و هم نامه‌هایی که از آنان دریافت می‌شود به نحو احسن انتقال داده شده و مطالبات نیاز‌های مردم را به دولت می‌رسانیم.

اگر مطالبات مردم در ابعاد تسهیلات قرض‌الحسنه و مشاغل خانگی، ضروریات زندگی و از این موارد باشد که در نامه‌ها نوشته می‌شود رفع نیاز انجام می‌پذیرد و استاندار کرمانشاه در جلسات متعدد تلاش کرده تا اتفاق مثبتی فراتر از دیگر استان‌ها در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه انجام شود و در حوزه بازرسی استانداری کرمانشاه تمام تلاش خود را انجام می‌دهد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار