دختران دوومیدانی کار ایذه با اقتدار قهرمان خوزستان شدند

تیم هیئت دوومیدانی دختران ایذه با اقتدار و با کسب ۹ طلا و ۱ نقره و ۱ برنز قهرمان مسابقات دوومیدانی لیگ نخل طلایی شد.

مسابقات دوومیدانی لیگ نخل طلایی در رده آزاد و در بخش بانوان و به میزبانی ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد که در پایان تیم ایذه با کسب ۹ مدال طلا، ۱ نقره و ۱ برنز بار دیگر قهرمان این مسابقات شد.

تیم دوم اهواز با کسب ۳ مدال طلا، ۴ نقره و ۲ برنز و تیم دهدز با کسب ۳ مدال نقره به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دوی ۱۰۰ متر ساناز شاهپری با رکورد ۱۲ ثانیه و ۷۵ صدم ثانیه در جایگاه نخست ایستاد؛ همچنین در دوی ۲۰۰ متر آیناز عالیپور با زمان ۲۷ ثانیه و ۶۸ صدم ثانیه و فاطیما خسروی وفا با زمان ۲۸ ثانیه و ۲۵ صدم ثانیه به ترتیب اول و سوم شدند.

در ماده ۴۰۰ متر مریم احمدی و فیروزه پور حدادی به ترتیب با زمان‌های یک دقیقه و یک ثانیه و ۷ صدم ثانیه و ۱ دقیقه و ۹ ثانیه و ۸۲ صدم ثانیه اول و دوم شدند.

سهیلا شاپوری با رکورد ۲ دقیقه و ۲۴ ثانیه و ۸۱ صدم ثانیه مقام اول در ماده ۸۰۰ متر را کسب کرد؛ همچنین در ماده ۱۵۰۰ متر سامیا شهپری با رکورد ۵ دقیقه و ۲۶ ثانیه و ۹۴ صدم ثانیه اول شد و رها احمدی با زمان ۷ دقیقه و ۷ ثانیه و ۳ صدم ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت.

در دوی ۳۰۰۰ متر هانیه و مائده خواهران شهپری با زمان‌های ۱۳ دقیقه و ۱ ثانیه و ۴۳ صدم ثانیه و ۱۵ دقیقه و ۲۴ ثانیه و ۹ صدم ثانیه به ترتیب عناوین اول و دوم را از آن خود کردند.

در ماده پرتاب وزنه آیناز اسکندری با پرتاب ۹ متر و ۶۱ سانتی متری صاحب گردن آویز طلا شد همچنین در ماده پرش طول ساناز احمدی با پرش ۴ متر و ۵۰ سانتی متری اول شد و حدیث زندی با پرشی به طول ۴ متر و ۲۳ سانتی متر در جایگاه دوم قرار گرفت؛ تیم ۴ در ۴۰۰ متر امدادی نیز با ترکیب فاطیما خسروی وفا، آیناز عالیپور، مریم احمدی و ساناز شاهپری با رکورد ۴ دقیقه و ۱۵ ثانیه و ۶۳ صدم ثانیه قهرمان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.