رضایی:

هزینه اعزام حدادی به آمریکا تامین شد

دبیر فدراسیون دو و میدانی گفت: هزینه‌های اعزام حدادی به آمریکا از سوی حامی مالی تامین می‌شود.

علی رضایی درباره وضعیت اردوی خارج از کشور حدادی و تفتیان گفت: حدادی قرار است این هفته به  آمریکا برود و بخشی از هزینه‌ها را حامی مالی و مقدار کمی را هم فدراسیون تقبل می‌کند. حدادی قرار است در ۲، ۳ مسابقه شرکت کند. تفتیان هم در چند مسابقه در سوئیس شرکت کرد و بعد از آن راهی پاریس شد و امروز در آنجا هم مسابقه می‌دهد و سپس با هزینه شخصی راهی جامائیکا می‌شود تا اردوی  ۴۰ روزه زیر نظر مربی جدید خود برگزار کند.  

احسان حدادی و حسن تفتیان قهرمانان کشورمان در ماده پرتاب دیسک و دوی سرعت برای حضور در مسابقات کشور‌های اسلامی در قونیه قرار است راهی آمریکا و جامائیکا شوند تا زیر نظر مربیان خارجی خود تمرین کنند  و مسابقه بدهند.

رضایی درباره مسابقات کشور‌های اسلامی گفت: ما از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک درخواست کردیم که سهمیه رشته دو و میدانی را برای این مسابقات افزایش بدهند چرا که در قیاس با رشته‌های تیمی که شانس کسب  نهایت یک مدال را دارند، دو و میدانی کاران هر کدام حتی شانس کسب ۲ مدال انفرادی و یک مدال تیمی را خواهند داشت. افزایش سهمیه رشته ورزشی مادر و پایه کشورمان به صلاح منافع کلان ورزش کشور است. البته هنوز با درخواست ما موافقت نشده است.  

رشته ورزشی دو و میدانی برای مسابقات کشور‌های اسلامی ۱۲ سهمیه دارد، اما مسئولان فدراسیون طی نامه‌ای خواستار افزایش سهمیه شدند چرا که معتقدند در دو‌های امدادی ۴ در ۱۰۰ متر و ۴ در ۴۰۰ متر شانس مدال آوری در این رقابت‌ها وجود دارد، اما تاکنون مسئولان ورزش کشورمان با این درخواست موافقت نکردند.  


بیشتربخوانید 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار