ساخت زائرسرا در مرز ریمدان، بزودی

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تعداد زیاد زائران اربعین حسینی در مرز ریمدان عملیات ساخت زائرسرا به زودی آغاز خواهد شد.

  حسین مدرس خیابانی گفت: در بازدید‌های انجام شده از مرز ریمدان، با توجه به اینکه بیشتر زائران از این مرز وارد ایران می‌شوند، بایدایجاد زیرساخت‌های لازم در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: اعضای ستاد اربعین بازدید‌های میدانی از مرز‌ها با اولویت مرز ریمدان را داشته باشند و هر یک از دستگاه‌های اجرایی در ایام اربعین در مرز مستقر باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان  می گوید: یکی از امور فرهنگی در مرز ریمدان، میرجاوه و زاهدان حضور مبلغین است که در ایام اربعین در مرز مستقر خواهند شد.

مدرس خیابانی گفت: تاکنون ۴۵۰ متر کانال برای فیبر نوری حفر شده که با توجه با آماده بودن فیبر‌های نوری به زودی راه اندازی خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دو استان معین به علاوه شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی برای تدارک زیرساخت‌های مورد نیاز زوار در ایام اربعین درنظر گرفته شده است.

وی می گوید: در مرز میرجاوه برای ساماندهی و خدمت‌رسانی به زائران مشکلی وجود ندارد، اما لازم است کمبود‌های احتمالی برطرف شود.

وی  گفت: با توجه به ضرورت تکریم زائران پاکستانی، پیش بینی می‌شود جمعیت زائران در مرز میرجاوه یک و نیم تا ۲ برابر افزایش پیدا کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.