۱۱ مدرسه در مناطق روستایی اندیمشک آماده افتتاح شدند

فرماندار اندیمشک از آمادگی افتتاح ۱۱ مدرسه در مناطق روستایی این شهرستان خبر داد

پیمان جهانگیری گفت: جلسه ای در جهت بررسی مسائل و مشکلات حوزه عمرانی چهار شهر چمگلک، حسینیه، بیدروبه و آزادی تشکیل شده و این اقدام نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.

دغدغه اصلی اعضای شورای‌های شهر و شهرداری‌ها باید مردم باشند و برای آینده شهر‌های حوزه کاری خود جدول برنامه ریزی داشته و با برنامه ریزی قدم بردارند.

فرماندار اندیمشک گفت: کمبود‌هایی در برخی از این شهر‌ها وجود دارد و همچنین مشکلات زمین در برخی از این شهر‌ها وجود دارد که این امر سبب تاخیر احداث پروژه‌های عمرانی، آموزشی، ورزشی شده است.

به گفته آقای جهانگیری، در سال جاری پروژه‌های بسیار خوبی در حوزه عمرانی، ورزشی، اشتغال زایی و آموزشی برای ۴ شهر حسینیه، بیدروبه، آزادی و چمگلک در نظر گرفته شده است که در جهت احداث این پروژه‌ها همت و همکاری بخشداران، شورا‌های شهر و شهرداران را می‌طلبد.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه تعامل، وحدت، هماهنگی و تلاش شبانه روزی باعث ایجاد رضایتمندی عمومی می‌شود گفت: اعضای شورا‌ها به رای مردم احترام بگذارند، زیرا آن‌ها نمایندگان مردم هستند و باید دغدغه‌مند مردم باشند و برای مردم تلاش کنند.

 نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون انرژی مجلس نیز در این نشست گفت: وظیفه شورا‌ها فقط بیان مشکلات نیست بلکه باید پیگیری رفع مشکلات شهر خود باشد و از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند.

فریدون حسنوند مشکلات شهر‌ها باید الویت بندی شود و طبق الویت رفع شوند به عنوان مثال امروز مشکل اصلی شهر چمگلک آسفالت است درحالی که این مشکل اولویت ۳ شهر بیدروبه، آزادی و حسینیه نیست.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امروز بسیار خرسندیم که شهرستان اندیمشک در حوزه گردشگری فعال شده است و باید از این فرصت و پتانسیل‌های شهرستان در جهت جذب گردشگر و اشتغال زایی استفاده بهینه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.