همایش پیاده روی خانوادگی در زرند برگزار می‌شود

کمیسیون ورزشی شورای شهر زرند در سومین جلسه برنامه ریزی خود برای برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، مقرر کرد این همایش، روز جمعه ۱۷ تیرماه برگزار شود.

کمیسیون ورزشی شورای شهر زرند، سومین جلسه برنامه ریزی برای برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی را برگزار کرد.

حامد اسلامی مسئول کمیسیون ورزشی شورای شهر زرند با دعوت از اعضای کمیسیون، رئیس شورای شهر، شهردار، رئیس اداره ورزش و جوانان و تعدادی از مسئولین شهرداری، به منظور برنامه ریزی و هماهنگی لازم برای برگزاری همایش پیاده روی، نشستی تشکیل داد.

ضیاءالدینی شهردار زرند در این جلسه ضمن تأکید بر اینکه این همایش باید با اجرای برنامه‌های شاد هنری و ورزشی برگزار شود، گفت: هدف از اجرای این همایش ارتقای نشاط اجتماعی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و تشویق شهروندان به ورزش‌های همگانی است.

او می‌گوید: تا آنجا که از دستمان برآید در برگزاری هرچه بهتر این همایش کوتاهی نخواهیم کرد.  

عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر زرند نیز با بیان اینکه توسعه ورزش در هر دو بعد همگانی و قهرمانی در افزایش شور و نشاط در جامعه و سلامت جسم و روح و روان غیرقابل کتمان است، گفت: همکاری سایر دستگاه‌ها، نهاد‌ها، صنایع شهرستان و همراهی شهروندان در هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم تاثیر دارد.

در این جلسه پس از بحث و بررسی، مقرر شد، این همایش روز جمعه ۱۷ تیر برگزار شود و لیست ادارات و صنایعی که می‌توانند در برگزار شدن این همایش کمک کنند، از سوی هیئت ورزش‌های همگانی تهیه و در اختیار فرماندار شهرستان به منظور هماهنگی‌های لازم قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.