افتتاح سالن ژیمناستیک آموزش و پرورش کرمانشاه

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه از افتتاح سالن ژیمناستیک آموزش و پرورش کرمانشاه با اعتبار ۷۵۰میلیون تومانی خبر داد.

سلمان محمدی گفت : یکی مسائل مورد توجه آموزش و پرورش تربیت چند ساحتی و رشد متوازن دانش آموزان است.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه یکی از ساحت‌های تربیتی که در سند تحول بنیادین ذکر شده ساحت زیستی و بدنی است که توجه به سلامت جسمی و روحی دانش آموز از طریق تربیت بدنی و ورزش امکان پذیر است.

یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش به منظور تحقق دستورات سند تحول بنیادین توسعه فضای ورزشی بوده تا شرایط برای انجام فعالیت‌های ورزشی دانش آموزان فراهم شود.

 ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار برای سالن ژیمناستیک صرف شده، این سالن که تاکنون به طور کامل تجهیز و تکمیل نشده بود تا به امروز با صرف هزینه ۲۵۰ میلیون تومان برای آماده‌سازی و ۵۰۰ میلیون تومان نیز برای خرید تجهیزات برای استفاده دانش آموزان افتتاح شد.

طبق تصمیمات بازگشایی مدارس و ایجاد تفاهم‌نامه مقرر شد که با همکاری سایر دستگاه‌های مربوطه و بر اساس دستورات سند تحول بنیادین حیاط مدارس با حضور مربی و تجهیزات لازم در اختیار دانش آموزان هر محله قرار گیرد.

مدارس به عنوان کانون هر محله برای انجام فعالیت‌های فرهنگی با ارتباط‌گیری با مساجد می‌تواند شرایط مناسبی برای دانش آموزان فراهم آورد.

همانطور که والدین به بحث آموزش فرزندان خود تاکید دارند باید به ورزش و فعالیت‌های بدنی آن‌ها توجه داشته باشند چراکه تربیت دانش آموزان در تمام ابعاد در سند تحول بنیادین مورد توجه قرارگرفته است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.