برنامه اعضای هیات دولت در بیست‌ و‌ پنجمین سفر رئیس جمهور به اصفهان

هم‌زمان با بیست و پنجمین سفر استانی رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت به استان اصفهان، وزرای دولت به نمایندگی از رئیس‌جمهور به شهرستان‌های مختلف استان اصفهان سفر خواهند کرد.

 هم‌زمان با بیست و پنجمین سفر استانی رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت به استان اصفهان، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد به شهرستان گلپایگان و خوانسار، عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی به شهرستان اصفهان، علی زاهدی‌وفا سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به شهرستان‌های نجف‌آباد و تیران و کرون، سید مسعود میرکاظمی به شهرستان اردستان، سید یوسف نوری به شهرستان‌های برخوار و شاهین‌شهر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شهرستان خور و بیابانک و نائین، وزیر بهداشت به بوئین‌میاندشت و فریدونشهر، وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان کاشان، آران و بیدگل، خمینی‌شهر و فلاورجان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان دهاقان و شهرضا، احمد وحیدی به شهرستان‌های هرند، کوهپایه و ورزنه سفر خواهند کرد.

همچنین وزیر نیرو در شهرستان فریدن و چادگان، وزیر ورزش و جوانان در شهرستان سمیرم، رئیس سازمان انرژی اتمی در شهرستان نطنز، سید مسعود میرکاظمی در شهرستان اردستان و رئیس سازمان محیط زیست در شهرستان لنجان و مبارکه حضور پیدا خواهند کرد.

همچنین وزیر راه و شهرسازی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و معاون امور زنان ئیس‌جمهور نیز در شهرستان‌های مختلف استان اصفهان حضور پیدا خواهند کرد.

حجت الاسلام سید ابراهیمی رئیسی در بیست و پنجمین سفر استانی روز پنجشنبه ۲۶ خردادماه به اصفهان سفر خواهد کرد.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در خصوص جزئیات این سفر گفت: برای این سفر در خصوص مسائل اولویت‌دار اصفهان نظیر آب، فرونشست، آلودگی هوا، همچنین در بخش‌های مختلف نظیر صنعت، فرهنگ و مسکن و راه جمع‌بندی‌های قابل قبولی انجام شده است تا در این سفر به سرانجام برسد.

به گفته او این سفر یک روزه خواهد بود، :بازدید‌های متعدد، جلسات با نخبگان و اقشار مختلف و شرکت در جلسه اداری استان از جمله برنامه‌های رئیس‌جمهور در سفر به اصفهان است.

مرتضوی می گوید در روز چهارشنبه و پنجشنبه مردم از ساعت۸ تا ۲۱ به صورت مستمر می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ درخواست‌های خود را مطرح کنند، تلاش شده با تعداد پاسخگو‌های متعدد بتوانیم پاسخگویی جامعی به درخواست‌ها داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار