تصویب ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه دانشگاه شهرکرد

سرپرست دانشگاه شهرکرد گفت: ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه دانشگاه شهرکرد در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری مصوب شد.

آقای پیرعلی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام دانشگاه شهرکرد مصوب شده است، گفت: این اعتبار علاوه بر دانشگاه شهرکرد برای دانشکده‌های فارسان و بروجن هزینه خواهد شد.

از مجموع اعتبارات مصوب شده در سفر رئیس‌جمهور، ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل دانشکده‌های فنی و مهندسی و منابع طبیعی بروجن و ۱۲ میلیارد برای تجهیز مجموعه خوابگاهی دانشکده هنر فارسان اختصاص می‌یابد.

تکمیل ساختمان دانشکده دامپزشکی در پردیس شهرکرد از دیگر اولویت‌های تخصیص اعتبار در این سفر به شمار می‌رود به همین منظور ۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر برای تجهیز آزمایشگاه‌های این دانشکده صرف خواهد شد.

همچنین پنج میلیارد تومان برای راه‌اندازی پردیس فناوری و نوآوری در مجموعه دانشگاهی شهرکرد مصوب شده است.


بیشتر بخوانید


دانشگاه شهرکرد از فضای لازم برای گسترش فعالیت‌های فناورانه برخوردار است و افزایش دو برابری فضای کار در گسترش تولیدات کشاورزی همچون کشت گیاهان زینتی، جوجه‌ریزی و پرورش مرغ به شیوه ارگانیک در مزرعه تحقیقاتی جونقان و ایجاد مجموعه دامپروری و کشت علوفه در بروجن از فضا‌ها و عرصه‌هایی است که در راستای تحقق شعار سال، با برنامه‌ریزی و کمک اعضای هیئت علمی پیش می‌رود.

در حال حاضر این دانشگاه در مجموع دانشگاه‌های داخلی در جایگاه ۳۲ قرار دارد که ارتقا شاخص‌هایی، چون جذب دانشجویان خارجی و حرکت در مسیر بین‌المللی شدن، می‌تواند این جایگاه را ارتقا دهد.

هم‌اکنون ۱۶ دانشجو از کشور افغانستان در دانشگاه شهرکرد مشغول به تحصیل هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
ساخت شهرک توریسم سلامت توسط دانشگاه علوم پزشکی استان میتواند به رشد سلامت و جذب ارز در استان کمک کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
سردر دانشگاه شبیه پروانه است،چقد جالبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
چه بالهای قشنگ و زیبایی داره سردر دانشگاه شهرکرد، بامیران