ضرورت تدوین راهکار‌های افزایش سرانه مطالعه کتاب

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بر تدوین طرح افزایش سرانه مطالعه کتاب تاکید کرد.

آقای حسین‌میرزایی بر ضرورت تدوین راهکارهای افزایش سرانه مطالعه کتاب مردم استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد و گفت: اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان در نشست بعدی این طرح را ارائه دهد.

این طرح با محوریت نقش خانواده‌ها بر اساس سبک زندگی دینی تدوین شود تا بر اساس آن کودکان و نوجوانان کتابخوان و باورمند به مبانی و باورهای دینی تربیت شود.


بیشتر بخوانید


آموزش و پرورش در تدوین طرح افزایش سرانه مطالعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نقش مهمی دارد و می‌طلبد تا این نهاد و دیگر دستگاه‌های فرهنگی استان در تدوین این برنامه اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان را یاری دهند.

تدوین و اولویت‌بندی نیازهای فرهنگی استان به ویژه در حوزه کتاب و کتابخوانی ضروری است و برای رفع این مشکلات و نیازها راهکارهای مشخص تدوین شود تا بتوان این نیازها را برطرف کرد.

تقویت وحدت و همدلی در استان عامل مهم رفع مشکلات است و آنچه می‌تواند وحدت و همدلی را در استان تقویت کند کار کردن روی مباحث فرهنگی است.

راه‌اندازی کاروان دانایی در استان اقدام ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در مناطق عشایری استان است و دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در اجرای این برنامه مشارکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار