لبنان: با دفاع از حقمان به مذاکرات غیرمستقیم با رژیم صهیونیستی بازمی‌گردیم

رئیس جمهور لبنان اعلام کرد با حفظ حقوق خود خواهان بازگشت به مذاکرات غیرمستقیم در مورد مرز‌های دریایی رژیم صهیونیستی است.

میشل عون، رئیس‌جمهور لبنان با تاکید بر اینکه تهدیدات رژیم صهیونیستی را نمی‌پذیرد گفت: «لبنان متعهد به بازگشت مذاکرات غیرمستقیم با اسرائیل است، مذاکراتی که پس از خودداری دشمن (رژیم صهیونیستی) از در نظر گرفتن خط ۲۹ به‌عنوان خط مذاکره پرونده ترسیم مرز‌های دریایی متوقف شد».

به گزارش راشا تودی، عون در دیدار با هیأت پارلمانی لبنان گفت: «بیروت آموس هوکشتاین، میانجی آمریکایی برای تعیین مرز‌های دریایی بین لبنان و رژیم صهیونیستی را در جریان موضع واحد لبنان در خصوص پیشنهادات مطرح شده برای ازسرگیری مذاکرات غیرمستقیم، قرار خواهد داد».

به گفته او، طرف لبنانی از حق خود برای سرمایه گذاری در نفت و گاز خود چشم پوشی نخواهد کرد. وی همچنین تاکید کرد «تهدیدات دشمن اسرائیلی را که برخلاف قوانین و قطعنامه‌های بین المللی عمل می‌کند، قبول نخواهد کرد».

دیروز، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که در صورت بروز جنگ با لبنان هزاران هدف از پیش تعیین شده در این کشور دارد. با این حال، روزنامه رای الیوم فاش کرده که ارزیابی‌های امنیتی رژیم صهیونیستی نشانگر وحشت این رژیم از حزب‌الله لبنان است. گفته می‌شود رژیم اشغالگر در ارزیابی‌های امنیتی خود به این نتیجه رسیده است که زرادخانه حزب الله بیش از صد هزار موشک متنوع دارد و در صورت وقوع جنگ، این حزب می‌تواند روزانه حدود ۱۵۰۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۴۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد :
زهی خیال باطل و توهم زده و بی خردانه و بی بصیرانه بنشین که صهیونیستها حق شما را در لبنان احیاء کنند اون ملعونین خودشون رو به فروپاشیند می خواهید حقتان را از رژیم جعلی جنایتکار فاشیست خبیث دزدان شکنجه گران دروغگویان فاسدین فاسقین کودک کشان مظلوم کشان شکنجه کران منحوس احیاء کنید تنها حقی که در جهان اسلام ناب محمدی ص بر دوشتان است و تکلیف دینی اسلامی انسانی حقوق بشرانه دارید قطع ارتباط کامل با آن رژیم منحوس شیطان صفتان جهنمیست و یاری رساندن حزب الله و خلاص ، همین افکار باطل امثال شماها است در جهان اسلام که رژیم خبیث صهیونیستی را بیش از 70 سال بیش از پیش پرو و پوست کلفتر و حق بجانبتر کرده است مذاکرات چه مستقیم و چه غیر مستقیم آب به آسیاب دشمنان فلسطینیان ریختن است و هر جرم جنایتی در آن کشور رخ دهد در گناه هان کبریه و صغیره اشان آنان که در طرح عادی سازی به هر نحوی با رژیم صهیونیستی همکاری کنند شریکند و در پیشگاه خداوند جل جلاله از گنهکاران محسوب می شوند . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه بصیرانه عادلانه و خداپسندانه .
آخرین اخبار