بهترین روز زندگی علی کوچولوی فوتبال/ پیشنهاد سرخابی‌های پایتخت به در بسته خورد

علی کوچولوی فوتبال که از تیم‌های استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشت، خاطره بهترین روز زندگی خود را تعریف کرد.

علیرضا کوشکی، بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: من توسط امید روانخواه به سپید رود معرفی شدم، اما در زمان علی کریمی به من میدان داده شد و پیشرفتم را مدیون اعتماد به نفسم هستم. او در مسابقه مقابل استقلال به من بازی داد. همچنین محصول آکادمی سپاهان هستم و با رضا دهقانی در رده‌های سنی این تیم  هم بازی بودم.  

هواداران پرسپولیس از پنالتی چیپ من به لک خوششان آمد 

 قبل از ضربه قصد این کار را نداشتم، اما همیشه در تمرین این کار را می‌کردم، اما وقتی پنالتی شد دو دل بودم و نهایتا ریسک کردم و ریسکم جواب داد. حتی بعضی هواداران پرسپولیس از این کار من خوششان آمد، آن روز بهترین روز زندگی من بود.  

لقب من در فوتبال "علی کوچولو " است 

«علی کوچولو» لقبی بود که کاپیتان‌های ۴-۵ سال پیش پیکان، مثل آرمان قاسمی، به من دادند. بعد از آن شهریار مغانلو و حتی آقا فرکی هم از این لقب استفاده کرد و این اسم روی من ماند.

انتقال حجت حق وردی به پرسپولیس نهایی نشد 

 حجت حق وردی خیلی کم حرف بود و قبل این موضوع انتقال او به پرسپولیس نهایی شده بود، اما این جابه‌جایی انجام نشد و او آذربایجان را انتخاب کرد.

بعد از بازی پیکان و سایپا جنجال‌ها شروع شد 

من تعویض پنجم بازی پیکان و سایپا  بودم، همگی فکر کردیم که یک تعویض کمتر انجام شده، اما لحظاتی بعد از بازی جنجال‌ها آغاز و نگرانی‌های زیادی بابت آن بازی ایجاد شد.

از تیم‌های استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتم 

بین ۲ نیم فصل از استقلال، پرسپولیس و فولاد پیشنهاد داشتم، سبک و سنگین‌های زیادی کردم و دوست داشتم در تهران بازی کنم، اما استقلال و پرسپولیس توقعات مالی پیکان را فراهم نکردند و نهایتا به فولاد رفتم.  

استقلال بدون شک لایق قهرمانی بود 

این لذتبخش‌ترین اتفاق برای من است که به همه تیم‌های بزرگ گل زدم. استقلال بی شک لایق قهرمانی بود و بهترین تیم لیگ بود. از گلزنی به این تیم قوی و قدر خوشحالم، در کودکی هم تیم مورد علاقه داشتم و آن را بعدا مطرح خواهم کرد، اما اکنون یک سال دیگر با فولاد قرارداد دارم.

قطعا به درد تیم ملی امید می‌خوردم 

بازیکن جوان فولاد با دلخوری در مورد تیم ملی امید گفت: این تیم به دلیل حضور اول فصل من در پیکان در لیگ از من دعوت نکرد، اما می‌توانستند از امثال من در تیم امید استفاده کنند، قطعا هم به درد تیم ایران می‌خوردم، اما نظر سرمربی چیز دیگری بود. من، علیرضا رضایی، غبیشاوی و محمد شریفی می‌توانستیم به کشورمان کمک کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار