صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی امسال ۸۳۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۸۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۶۶۰ متقاضی پرداخت شده است.

امین خوش قامت گفت: ۹۶.۳۸ درصد از این پرداختی‌های این صندوق به میزان ۸۰۰ میلیارد ریال مربوط به ۵۶۴ متقاضی در حوزه تولید و اشتغال بوده است.

او گفت: اعتبارات امسال صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی برای پرداخت تسهیلات، ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: سال ۱۴۰۰ تعداد سه هزار و ۶۰۰ نفر در این استان متقاضی دریافت وام از این صندوق به میزان هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال بودند که هزار و ۵۳۳ میلیارد ریال تسهیلات به سه هزار و ۳۰۳ متقاضی پرداخت شد.

خوش قامت گفت: ۸۹ درصد این تسهیلات در سال گذشته در حوزه تولید و اشتغال بوده و برای ۲ هزار و ۲۲۳ طرح اشتغال تسهیلات پرداخت شده است.

او گفت: سال گذشته ۵۲۳ میلیارد ریال از محل بازگشت اقساط تسهیلات وصول گشته است و معادل سه درصد از پرداختی‌های سال ۱۴۰۰ دارای بدهی جاری بوده که در روند اقدامات اداری قرار گرفته است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: پرداخت تسهیلات اشتغال از منابع تبصره ۱۸ بودجه سال ۱۴۰۰ و در راستای حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های حوزه تولید و اشتغال پرداخت می‌شود و داشتن طرح کسب و کار، مدرک مهارتی یا تحصیلی مرتبط از جمله شرایط دریافت وام از صندوق کارآفرینی امید است.

خوش قامت گفت: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.karafariniomid.ir مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار