خبر های کوتاه انتظامی از کردستان

دستگیری چندین سارق قطعات داخل خودرو در سنندج ،کشف دام های قاچاق در سقز ، کشف انواع لوازم آرایشی قاچاق در  قروه عناوین خبر های انتظامی هستند.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان "سنندج" شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار علی آزادی گفت: ماموران پلیس آگاهی انتظامی استان با اشراف اطلاعاتی سارق سابقه دار قطعات و محتویات داخل خودرو را شناسایی و طی یک عملیات پلیسی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او می گوید: در تحقیقات به عمل آمده از سارق به ۲۲ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرده و مقادیری اموال سرقتی از مخفیگاه متهم کشف شد.

سردار آزادی با اشاره به دستگیری یک مالخر در این رابطه گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت طی مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کشف ۶۲ راس دام قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در" سقز "

فرمانده انتظامی شهرستان سقز گفت: ماموران پاسگاه کسنزان شهرستان سقز، حین کنترل و پایش خودرو‌های عبوری در سطح حوزه استحفاظی ۵ دستگاه خودروی نیسان حامل دام قاچاق را توقیف کردند.

سرهنگ صید علی صفری  گفت: در بازرسی از خودرو‌های مورد نظر تعداد ۶۲ راس دام سبک قاچاق و فاقد مجوز کشف و ضبط شد.

او می گوید: کارشناسان ارزش این تعداد دام قاچاق رابیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند و در این راستا ۵ نفر دستگیر و بهمراه وسایل نقلیه حامل دام قاچاق پس از تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

کشف انواع لوازم آرایشی قاچاق در  قروه

فرمانده انتظامی شهرستان قروه گفت: در ادامه طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با رانندگان خودرو‌های حامل انواع کالای قاچاق، مأموران پاسگاه انتظامی وینسار این شهرستان در هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به ۲ دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

سرهنگ علیرضا صفری گفت: مأموران در بازرسی از خودرو‌های مورد نظر موفق به کشف ۲هزار و ۲۳۵ قلم لوازم آرایشی قاچاق شدند.

او گفت: ارزش تقریبی کالا‌های قاچاق کشف شده برابر اعلام کارشناسان ۳ میلیارد ریال می باشد و در این عملیات ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق قطعات خودرو با ۱۷ فقره کشف در سنندج 

 فرمانده انتظامی شهرستان سنندج گفت: در تحقیقات پلیس، یک سارق توسط عوامل کلانتری ۱۹ حسن آباد در این رابطه شناسایی و در یک عملیات برنامه ریزی شده در مخفیگاه خود دستگیر شد.

سرهنگ علیرضا مرادی گفت: متهم در بازجویی‌های پلیس به ۱۷ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو با سوء استفاده از غفلت رانندگان اعتراف کردند.

به گفته او مقداری اموال مسروقه در مخفیگاه متهم کشف و تکمیل پرونده و معرفی سارق سابقه دار به مرجع قضائی انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.