انتقاد محمود عباس از ناتوانی جامعه جهانی در برابر اقدامات رژیم صهیونیستی

محمود عباس از ناتوانی جامعه جهانی و سکوت آمریکا در برابر اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین انتقاد کرد.

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با انتقاد از ناتوانی جامعه جهانی و سکوت آمریکا در برابر اقدامات ظالمانه و توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها، اعلام کرد تشکیلات خودگردان تدابیر و اقداماتی برای مقابله با تنش افروزی‌های این رژیم اتخاذ خواهد کرد.

به گزارش روزنامه رای الیوم، محمود عباس روز شنبه در دیدار با «باربارا لیف» دستیار وزیر امور خارجه آمریکا و هادی عمرو معاون وی گفت: کادر رهبری و ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین درصدد اتخاذ تدابیر و تصمیماتی برای مقابله تشدید اقدامات و تنش افروزی‌های اسرائیل علیه فلسطینی هاست.

محمود عباس در این دیدار تاکید کرد این تدابیر در راستای ناتوانی جامعه جهانی در وادار کردن اسرائیل به تبعیت از قطعنامه‌های مشروع بین المللی و جلوگیری از اقدامات آن علیه فلسطینی‌ها اتخاذ می‌شود.

عباس خاطر نشان کرد تصمیمات کادر رهبری و ریاست تشکیلات خودگردان برای مقابله با تشدید تنش افروزی‌های اسرائیل همچنین با توجه به سکوت آمریکا در برابر این اقدامات که نقض آشکار قوانین و حقوق بین المللی، اتخاذ خواهد شد.

محمود عباس در این دیدار بر لزوم حذف نام سازمان آزادیبخش فلسطین از فهرست سازمان‌های تروریستی آمریکا تاکید کرد.

باربارا لیف دستیار وزیر امور خارجه آمریکا نیز در دیدار با محمود عباس بر پایبندی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به راه حل تشکیل دو دولت تاکید کرد.

گفتنی است جو بایدن قصد دارد در ماه ژوئیه از سرزمین های اشغالی و کرانه باختری رود اردن دیدار کند که این اولین سفر بایدن به منطقه (خاورمیانه) از زمان ورودش به کاخ سفید خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار