راه پیشرفت هر کشوری از نیروی انسانی پویا می‌گذرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران گفت: برای رسیدن به نیروی انسانی پویا بهترین زمان رسیدگی، دوران کودکی و آموزش و پرورش ابتدایی است.

علیرضا کریمیان گفت: هر سال با شروع تابستان کار بزرگی توسط آموزش و پرورش انجام می‌شود و ایجاد پایگاه‌های سنجش سلامت نو آموزان کار بزرگی است که در آینده دانش آموزان و مسیر تحصیلی آن‌ها حیاتی به حساب می آید.

او گفت: راه پیشرفت از مسیر نیروی انسانی می‌گذرد و برای رسیدن به نیروی انسانی پویا بهترین زمان رسیدگی، دوران کودکی و آموزش و پرورش ابتدایی است.

به گفته کریمیان کار بزرگی که با محوریت سازمان آموزش و پرورش استثنایی انجام می‌ شود، پایش و غربالگری دانش آموزان است که کودکان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و با توجه به شرایط در نظام تعلیم و تربیت قدم می‌گذارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران گفت: اگر دانش آموزی دچار معلولیت خاصی باشد با توجه به آن مشکل برنامه‌های خاصی برای آن‌ها داریم و در نتیجه می‌توانیم شاهد آموزش کیفی تحصیلی دانش آموزان باشیم.

به گفته کریمیان در تهران حدود ۶۰ پایگاه داریم که تعداد زیادی دانش آموز را پوشش می‌دهند و این موضوع نیازمند توجه بیشتری نیز است چرا که حرکت بزرگ و مهمی برای آموزش و پرورش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.