اجرای برنامه جابجایی تعطیلات هفتگی واحد‌های صنعتی در پیک بار

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت: اجرای برنامه جابجایی تعطیلات هفتگی در کاهش پیک بار برق در استان مؤثر خواهد بود.

 محمدسلیمانی در جلسه هماهنگی مدیریت پیک بار که با حضور معاونت‌های بهره برداری، مشترکین، مدیر توزیع برق کرمان، مدیران دفتر مدیریت بحران، لوازم اندازه گیری، مدیریت مصرف در سالن جلسات شرکت برگزار شد گفت: صنایع شمال استان کرمان با اجرای طرح تعطیلات و تعمیرات، ضمن برخورداری از پاداش همکاری متناسب با میزان همکاری، در کاهش پیک بار شبکه‏‌های برق نیز مشارکت خواهند داشت.

او می‌گوید: مشترکان صنعتی که برنامه تعطیلات و تعمیرات دوره‏‌ای خود را با هماهنگی شرکت توزیع برق شمال استان از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ماه تعیین و اجرایی کنند، مشمول پاداش همکاری می‏شوند.

به گفته او مشترکان صنعتی خارج از شهرک‌های صنعتی می‏توانند همکاری خود را در ساعات اوج مصرف با صنعت توزیع برق استان تعیین و عملیاتی کنند.

سلیمانی گفت: هدف از اجرای طرح تعطیلات و تعمیرات سالانه، مدیریت و اجرای هرگونه عملیات سرویس و نگهداری تجهیزات و ماشین‏ آلات تولیدی، تعطیلات سالانه احتمالی، تغییر در خطوط و فرآیند‌های تولیدی و مواردی از این قبیل در کارخانجات در بازه زمانی ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ماه به منظور کنترل اوج بار شبکه‏‌های توزیع برق و بهره‏ مندی مشترکان از پاداش همکاری است.

او می‌گوید: کاهش استفاده از برق در اوقات پیک روز، انتقال تعطیلی از روز جمعه به یکی دیگر از ایام هفته، بهره‏ گیری از دیزل ژنراتور و تقلیل بار مصرفی کارخانه از جمله موارد همکاری صنایع با صنعت توزیع برق استان کرمان برای اجرای این طرح است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: اطلاعیه اعلام برنامه زمان‏بندی تعطیلات و تعمیرات تابستان سال ۱۴۰۱ برای مشترکان صنعتی از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همچنین شرکت شهرک‌های صنعتی ارسال شده و این دسته از مشترکان می‏توانند در صورت ابهام مراتب را با شرکت توزیع برق شمال استان هماهنگ کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.