کوهنورد ملایری بر بلندای قله ۵هزار و ۱۳۷ متری آرارات ترکیه ایستاد

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: "رضا رهام"، کوهنورد ملایری با اقتدار به قله ۵ هزارو ۱۳۷ متری آرارات ترکیه صعود کرد و افتخاری دیگر آفرید.

حمیدرضا سپهری نیا گفت: به منظور محک زدن توانایی و استقامت در صعود به قلل مرتفع جهان و فراگیری آموزش‌ها و کسب تجربه‌های مفید و ارزنده در نحوه صعود به قلل مذکور و پرآوازه کردن نام مهد نام‌آوارن و قهرمانان در فراسوی مرز‌ها باعث شد تا کوهنورد ملایری " رضا رهام" موفق به فتح قله ۵۱۳۷ متری آرارات ترکیه شود.

او گفت: رهام با هماهنگی‌های انجام شده از سوی هیات کوهنوردی با تیم کوهنوردی کشور ایران عازم ترکیه شد و همراه این تیم به مدت سه روز با موفقیت بر بلندای قله ۵۱۳۷ متری آرارات ترکیه ایستاد.

این مقام مسئول به صعود کوهنوردان ملایری به قله "یال کبود نهاوند" به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت اشاره و گفت: در برنامه‌ای از پیش تعیین شده به منظور بالابردن سطح فنی کوهنوردان در صعود به قلل به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت، کوهنوردان ملایری با همکاری و هماهنگی هیات کوهنوردی این شهرستان موفق شدند به قله یال کبود در شهرستان نهاوند صعود کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: بیش از ۲۰ نفر از کوهنوردان این شهرستان در این صعود شرکت کردند و بافراگیری آموزش‌های لازم موفق شدند قله یال کبود را صعود کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار