سکوت جهان در قبال حملات رژیم اسرائیل به سوریه مایه شرم است

وزیر خارجه گفت: سکوت غیرقابل قبول جامعه جهانی، محافل و مجامع منطقه‌ای و بین المللی در قبال حملات رژیم اسرائیل به سوریه مایه شرم است.

آقای حسین امیرعبداللهیان در گفت‌وگوی تلفنی با فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه تجاوز رژیم اسرائیل به جمهوری عربی سوریه را به شدت محکوم و تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار دولت و ملت سوریه بوده و همچنان خواهد ماند.

به گفته او، «استمرار حملات رژیم متجاوز اسرائیل به تاسیسات زیربنائی سوریه از جمله فرودگاه ها، بنادر و سایر مراکز مهم و حیاتی آن کشور، نه تنها نقض آشکار حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه می‌باشد، بلکه برخلاف تمامی قوانین بین المللی، هنجارها و اصول انسانی است.»

وزیر خارجه، سکوت غیرقابل قبول کشورها و جامعه جهانی، محافل و مجامع منطقه‌ای و بین المللی را تاسف برانگیز و آن را مایه شرم دانست.

فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه در این گف‌وتگوی تلفنی، ضمن تشکر از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران، بر ادامه مقاومت ملت سوریه در برابر اشغالگری و تجاوزات رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گفته آقای فیصل المقداد، «این‌گونه اقدامات و تجاوزات سراسیمه رژیم اسرائیل در منطقه، نشاندهنده ترس و ضعف رژیم اشغالگر صهیونیستی است. صهیونیستها به دنبال برهم زدن آرامش و ثبات در منطقه هستند تا وضعیت ناپایدار و شکننده خود را مخفی کنند.»

وزیر خارجه سوریه گفت: حملات اسرائیل با هدف تقویت باقیمانده گروه های تروریستی ازجمله داعش و جبهه النصره در سوریه صورت می‌گیرد و البته راه به جایی نخواهد برد. این گونه تجاوزات، عزم ملت و دولت سوریه در مقابله با اشغالگری و تروریسم را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
جهان سکوت کرده پس چرا شما ساکتید آقا به گوش باشید 25 سال داره تموم میشه وهنوز آب از آب تکون نخورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
عه ! نترس اون تضمینه
آخرین اخبار