مرادی: مسئولان وزارت ورزش بارها از من خواستند برخواه را برکنار کنم

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: چندین بار مسئولان رده بالای وزارت ورزش از من خواستند که برخواه را از تیم ملی کنار بگذارم.

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره آخرین وضعیت ملی پوشان بعد از ترک اردو گفت: ابتدا باید عرض کنم که صحبتی از من با یک شبکه معاند در فضای مجازی پخش شد، وقتی با من تماس گرفته شد، در عمل انجام شده قرار گرفتم و به خاطر کم لطفی‌ها و خیانت‌هایی که به کشور می‌کنند مجبور شدم پاسخ آن‌ها را بدهم. علی هاشمی عنوان می‌کند که از ۳ سال پیش به غذا اعتراض داشته اند، اما باید بگویم که آن موقع اردویی نداشتیم و آن غذایی که او اعتراض داشت برای پرسنل بود. حتی صالحی امیری امسال از اول سال  ۵۰ درصد بودجه ما که معادل ۲ میلیارد تومان بوده را پرداخت کرده و این مبلغ تا شهریور است و نمی‌توانم بریز و بپاش کنم.  

تیم ملی وزنه برداری کشورمان جهت شرکت در مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی، اردوی آماده سازی خود را از روز هفتم خرداد در کمپ مجموعه ورزشی آزادی آغاز کرد، اما ملی پوشان چهارشنبه هفته گذشته در تصمیمی دسته جمعی اقدام به ترک اردو کردند. آن‌ها با انتشار بیانیه‌ای در صفحه شخصی خود اعلام کردند که بر خلاف میل باطنی مجبور به ترک اردو شدند و این اقدام فقط به خاطر شرایط بد اردوی تیم ملی بوده و تا مساعد شدن شرایط به اردوی تیم ملی باز نخواهند گشت.


بیشتر بخوانید


برای برخواه متاسفم که صحبت از کمبود امکانات می‌کند

برخواه خودش می‌داند چندین بار مسئولان رده بالای وزارت ورزش از من خواستند که او را از تیم ملی کنار بگذارم، حتی بهداد سلیمی بار‌ها از او انتقاد کرد و گفت که تمریناتی که برخواه می‌دهد باعث آسیب دیدگی وزنه برداران می‌شود. جای تاسف است که برخواه صحبت از کمبود امکانات می‌کند، او چطور می‌تواند این حرف‌ها را بزند در حالی که با حمایت و پشتیبانی ما در فدراسیون نتیجه گرفت و ورزشکاران مدال گرفتند. حتی رسول معتمدی در تمرینات گریه می‌کرد و ما با برخواه صحبت کردیم که مراعات کند.

محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان جمعه هفته گذشته بعد از سال‌ها حضور در تیم ملی به خاطر انتقاد از رئیس فدراسیون از سوی او برکنار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار