فرماندار تکاب:

ایجاد اشتغال در تکاب نیازمند توسعه صنایع معدنی است

فرماندار تکاب گفت: افزایش تولید و ایجاد اشتغال در این شهرستان نیازمند سرمایه‌گذاری در بخش ایجاد و توسعه صنایع معدنی است.

اسماعیل حیدری آزاد در دیدار سرمایه‌گذاران بخش معدن با بیان اینکه تکاب استعداد سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف از جمله معدن را دارد، گفت: برای راه اندازی کارخانه‌های فرآوری و صنایع معدنی سرمایه گذاری و حضور فعالان اقتصادی بخش خصوصی و کارآفرینان در شهرستان ضروری است.

او با تاکید بر اینکه به دنبال ایجاد منطقه ویژه اقتصادی طلا و جواهر در تکاب هستیم، می گوید: اولین و دومین معدن بزرگ خاورمیانه در مناطق زرشوران و آقدره تکاب واقع شده که پتانسیل خوبی برای سرمایه گذاری در حوزه صنایع معدنی و ایجاد و توسعه واحد‌های جواهرسازی است.

فرماندار تکاب گفت: این شهرستان از لحاظ منابع خدادادی از مناطق ثروتمند کشور به شمار می‌رود، اما در زمینه زیرساخت‌های توسعه محروم مانده از این رو با ایجاد و توسعه صنایع معدنی می‌توان بخشی از عقب ماندگی‌ها را جبران کرد.

حیدری آزاد می گوید: سرمایه گذاری در صنایع معدنی در کنار معادن بزرگ طلا و سنگ، تولید و اشتغال و رونق اقتصادی برای تکاب به همراه خواهد داشت که دستگاه‌های اجرایی شهرستان بستر‌های لازم برای تحقق این مسئله را فراهم می‌کنند.

او گفت: بستر‌ها و شرایط برای فعالیت سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه را آماده می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.