بازسازی کامل خط ریلی «سیریز - زرند»

مدیرکل راه آهن استان کرمان از بازسازی کامل خط ریلی «سیریز - زرند» خبر داد.

ارجونی گفت: با توجه به لزوم به روز رسانی تکنولوژی‌های مورد استفاده و همچنین ارائه خدمات بروز در ایستگاه‌های مسافری، در راستای بهبود خدمات ایستگاهی، ارتقای سطح امنیت، افزایش سرعت بازرسی، یک دستگاه ایکس ری تهیه و تا یکماه آینده در محل ورودی ایستگاه زرند نصب می‌شود.

او گفت: این دستگاه با قابلیت تحلیل مواد مختلف، کلیه اشیاء و اجناس داخل چمدان، جعبه و هر نوع وسیله مخفی را نشان می‌دهد و از ورود هر گونه، مواد و تجهیزات ممنوع به سالن ایستگاه جلوگیری خواهد کرد.

 ارجونی در خصوص راه اندازی مجدد انبار توشه ایستگاه زرند گفت: مجموعه راه آهن استان از راه اندازی بخش خصوصی انبار توشه حمایت می‌کند.

او از افراد علاقمند واجد شرایط راه اندازی انبار توشه خواست برای راه اندازی این واحد خدماتی به راه آهن شهرستان زرند مراجعه نمایند، منصوری مدیر پایانه راه آهن شهرستان زرند هم گفت با مساعدت مدیر کل راه آهن استان در راستای ارائه خدمات به مردم عزیز کشورمان ارائه خدمات و تسهیل در انتقال خرده بار یا بار‌های حجیم به تهران و از تهران به شبکه ریلی کشور، امادگی راه اندازی مجدد انبار توشه راه آهن زرند را داریم.

در این سفر همچنین مدیرکل راه آهن استان از بازسازی کامل خط ریلی «سیریز - زرند» خبر داد و گفت: این طرح با اعتبار ۱۸۵ میلیارد تومان بزودی آغاز می‌شود، با اجرای این طرح پس ازگذشت حدود ۵۰ سال خط ریلی سیریز تا زرند را به صورت کامل اصلاح میشود.

او با بیان اینکه خط سیریز به سمت زرند به دلیل قدیمی بودن نهایت سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را تحمل می‌کند، گفت:با بازسازی این مسیر که به طول ۴۶ کیلومتر است، شاهد افزایش سرعت قطار خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.