برتری هنرمندان صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در جشنواره تولیدات رادیویی

در نخستین جشنواره تولیدات رادیویی زیارت که در مشهد مقدس برگزار شد، همکاران صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری موفق به کسب تندیس جشنواره و چند مقام در این دوره از مسابقات شدند.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مریم کریمی از همکاران معاونت فضای مجازی در بخش فضای مجازی، موفق به کسب رتبه نخست شد و لوح و تندیس طلایی جشنواره را برای پادکست «من تازه» دریافت کرد.

این پادکست چهار دقیقه ای، حال و هوای زائرانی را شرح می‌دهد که بعد از زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، با روح و روانی سپید و عرفانی، در تلاش هستند تا با یک من و شخصیتی تازه و نو، به ادامه زندگی بپردازند.


بیشتر بخوانید


طاهره شفیعی از همکاران معاونت خبر نیز با ارسال گزارش مکتوب مربوط به مرکز خیریه نگهداری معلولان فردوس شهرکرد، رتبه سوم را در بخش خبری از آن خود کرد.

فاطمه رفیعی از همکاران معاونت صدا در بخش برنامه‌های ساده و ترکیبی، با تهیه مینی فیچر «چراغ بَران» که سنت دیرینه مردمان دهکرد را به هنگام نوروز روایت می‌کند، مقام دوم را به نام خود ثبت کرد.

نخستین جشنواره تولیدات رادیویی زیارت با هدف گسترش فرهنگ زیارت و برجسته‌سازی جایگاه اهل بیت (ع) به خصوص حضرت امام رضا (ع)، ایجاد رقابت تخصصی میان برنامه‌سازان شبکه‌های استانی و شناسایی استعداد‌های جدید در کشور، انتقال تجربه‌های موفق و ارزیابی بهترین برنامه‌ها در راستای ایجاد نظام تشویقی و انگیزشی در فرآیند تولید، ترویج و توجه بیشتر به دین، اخلاق، امید و آگاهی، ترویج گفتمان امام (ره)، محوریابی موضوعات رسانه‌ای در گام دوم انقلاب و ایجاد موج فرهنگی و ارتقای سطح توانمندی برنامه‌سازان در شش بخش برنامه‌های ساده و ترکیبی، نمایش، خبر، موسیقی و نغمات، پژوهش و نویسندگی و فضای مجازی با حضور معاون صدای سازمان، سرپرست معاونت امور استان‌های صدا و سیما، مدیرکل صدای استان ها، جمعی از مدیران کل مراکز و مسئولان استان خراسان رضوی، در مشهد مقدس برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.