۴۰ میلیارد تومان برای تصفیه‌خانه فاضلاب ارومیه اختصاص یافت/ اتمام تا پایان سال

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به اختصاص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام مدول سوم تصفیه‌خانه فاضلاب ارومیه گفت: این طرح با تزریق اعتبار تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

لطیف خوش سیرت  گفت:مدول سوم تصفیه‌خانه فاضلاب ارومیه در حال حاضر از ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که با اختصاص این میزان اعتبار تا پایان سال جاری وارد مدار بهره برداری می شود.

او می گوید:برای اتمام خط انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب ارومیه به دریاچه نیز ۴۵ میلیارد تومان در سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی اختصاص یافته است.

او گفت: در سفر رییس جمهور به آذربایجان‌غربی نیازهای استان در بخش‌های تامین و توزیع آب شرب و جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب مطرح شد و در این راستا اعتبارات مناسبی برای اتمام و بهره برداری از پروژه های در دست اجرا مصوب شد که می تواند بسیار کارساز باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی  گفت: به طور مثال، ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح تامین آب شرب اضطراری شهر ارومیه از محل سد شهرچای و رودخانه نازلوچای به تصویب رسید که اقدامی ارزشمند در راستای بهبود خدمت رسانی طی سال های آتی در مرکز استان است.

خوش سیرت می گوید:تکمیل مخازن و چاه های حفر شده در پیرانشهر، تکمیل شبکه و سامانه فاضلاب قره ضیاءالدین نیز از دیگر مصوبات این سفر بود که در ارائه خدمات بهتر در این ۲ شهرستان محروم بسیار موثر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.