معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

اقتصاد و فرهنگ‌ از محور‌های مهم دولت است

هاشمی گفت: صنایع خلاق و فرهنگی ما همه جوره در خدمت هستند و ظرفیت خوبی در کشور حاکم شده و اقتصاد و فرهنگ‌ از محور‌های مهم دولت است.

سید محمد هاشمی، معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان که در تالار برق شهر کرمان برگزار شد، گفت: محمد رضا علیزاده، مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان  یک دوره کم چالش را در استان کرمان داشتند و با اخلاق خوب و نجابت کار کردند و بخش قابل توجهی از جابه جایی‌ها به خاطر رفع خستگی و ایحاد تنفس برای او است. 

او می گوید: محسن روحی را به دلیل سوابق خوشنام و مسئولیت‌های فرهنگی معرفی کردیم و میثاق و عهد ما در ۱۲ بند است که در حکم او آمده است و از مجموع این ۱۲ بند، هیچ ظرفیتی بیشتر از سرمایه انسانی مهم نیست. 

به گفته هاشمی صنایع خلاق و فرهنگی ما همه جوره در خدمت هستند و ظرفیت خوبی در کشور حاکم شده و اقتصاد و فرهنگ‌ از محور‌های مهم دولت است.

او گفت: استان کرمان، ظرفیت بزرگ انسانی در حوزه گرافیک، انیمیشن، موسیقی و .... دارد  و بزرگانی در این زمینه در استان کرمان حضور دارند.

بیشتر بخوانید:



معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گوید: در باب جشنواره شهید سلیمانی که استاندار کرمان به آن اشاره کردند،  همه جوره  پای کار هستیم و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیری این جشنواره را شروع کنند و ما برای  خدمت  آماده هستیم و کارها را انجام می‌دهیم.

او گفت: سرود سلام فرمانده یک کار صدرصد بدون دخالت دستگاه‌های دولتی و کاملا مردمی است و  باید به سمت این کار‌ها برویم.

به گفته هاشمی باید یک نسلی از نوجوان و جوان، بیشتر در مناطق محروم، پیدا کنیم و آن ها را به نقطه خروجی فرهنگی و هنری برسانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار