همکاری در تکمیل حلقه های زنجیره تولید برای بهره برداری مددجویان اصفهانی

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: ایجاد کسب‌وکارهای خرد و خانگی و تکمیل حلقه‌های زنجیره تولید برای بهره‌برداری مددجویان در همکاری با جهاد کشاورزی مورد تاکید قرار گرفت.

کریم زارع با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری با جهاد کشاورزی، گفت: ایجاد کسب‌وکار‌های خرد و خانگی و تکمیل حلقه‌های زنجیره تولید برای بهره‌برداری مددجویان، در این تفاهم‌نامه همکاری مورد تاکید قرار گرفت.

او هدف از این تفاهم‌نامه را ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان دانست و گفت: زمینه‌سازی برای مشارکت مجریان طرح‌های کشاورزی در مشاغل وابسته به حلقه‌های زنجیره تولید با استفاده از ظرفیت‌های جهاد کشاورزی برنامه‌ریزی شده است.

زارع به مشارکت این دستگاه در ارتقاء سطح دانش فنی و اجرایی مددجویان پرداخت وگفت: دوره‌های آموزشی و مهارتی برای مددجویان مستعد اجرای طرح‌های کشاورزی با همکاری جهاد کشاورزی برگزار می‌شود.

او درباره طرح‌های این تفاهم‌نامه خاطرنشان کرد: طرح‌هایی در زمینه تولید نهال، اجرای طرح گلخانه‌های کوچک مقیاس، فعالیت‌های پرورش ماهی و سایر آبزیان، طرح‌های دامداری و دام‌پروری و اجرای سیستم نوین آبیاری همچنین بسترسازی برای تأمین نهاده‌ها با تاکید به برخورداری از فناوری‌های دانش‌بنیان، از جمله طرح‌هایی است که با اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تقویت خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان می‌گوید:در این تفاهم‌نامه ایجاد زمینه همکاری با شرکت‌های بین‌المللی فعال در حوزه تولید، صنعت، تجارت و کسب و کار‌های کشاورزی در بحث بازاریابی و فروش محصولات مددجویان مورد تعهد جهاد کشاورزی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.