رئیس‌جمهور: در پرداخت یارانه باید به عدالت عمل کرد

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به برخی گلایه‌های مردمی نسبت به دهک‌بندی‌ یارانه‌ها، از وزارت کار خواست دهک‌بندی‌ها مورد بررسی قرار گیرند.

رئیس جمهور در جلسه امروز چهارشنبه هیأت دولت با اشاره به برخی اعتراضات نسبت به دهک‌بندی‌ها در اجرای طرح مردمی‌سازی و عادلانه‌سازی یارانه‌ها، به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مأموریت داد با تعیین یک تیم کاری به سرعت دهک‌بندی‌ها بررسی شوند و تاکید کرد که در پرداخت یارانه باید به عدالت عمل کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی در ادامه «پیگیری مجدانه» را رمز موفقیت در انجام کار‌ها دانست و تأکید کرد: اگر یک تصمیم یا مصوبه به طور جدی پیگیری نشود هر قدر نیروی انسانی و بودجه به کار گرفته شود باز هم کار پیش نمی‌رود و در حد یک صورتجلسه بر روی کاغذ می‌ماند.

در پی اصلاح نظام اقتثصادی، اردیبهشت امسال بود که رئیس جمهور با حضور در رسانه ملی با اعلام یارانه‌های ۴۰۰ و ۳۰۰ هزار تومانی که  به حساب سرپرستان خانوار واریز شد، اعلام کرد که این یارانه‌ها تنها به مدت دو ماه پرداخت می‌شود و پس از آن کالابرگ الکترونیکی برای کالا‌های اساسی داده خواهد شد.

 بر اساس اعلام دولت، ۲۳ میلیون خانوار که معادل ۷۲ میلیون نفر از مردم هستند، یکی از یارانه‌های معیشتی ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار تومانی را دریافت کرده‌اند.   

حجت عبدالمالکی وزیر رفاه در این باره گفته بود که معیار دهک‌بندی خانوار شامل مواردی همچون خودرو، گردش مالی و سود‌های بانکی است و ملک و خانه افراد جزو ملاک‌های دهک‌بندی نیست.

از جمعیت ۷۸ میلیون نفری که تا اردیبهشت امسال یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی دریافت می‌کردند حدود شش میلیون نفر در قالب دهک دهم، حذف شدند. این غربالگری را وزارت رفاه انجام داده بود.

به گفته وزیر اقتصاد هزینه خانوار این تعداد از هموطنان حدود ۱۶ میلیون تومان هزینه در ماه است و یارانه به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد.  

با این حال بازهم هموطنانی بودند که به قرار نگرفتن خود در فهرست اعتراض داشتند.

بنا به اعلام معاونت رفاه وزارت کار، بیشترین اعتراض‌ها نسبت به ساختار خانواده‌ها در یارانه و عدم تفکیک‌سازی است، فرزندان که متأهل شده‌اند باید از خانواده جدا شوند و مراحل تفکیک را از طریق پلیس+۱۰ و سامانه اعلامی از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به آدرس my.gov.ir سپری کنند.

به گفته داریوش ابوحمزه، تا چند هفته آینده نتیجه اعتراض به دهک بندی یارانه‌ها از طریق پیامک به مردم ارائه می‌شود تا به سامانه حمایت مراجعه کنند.

رئیس جمهور پیش‌تر نیز از نحوه دهک بندی وزارت کار انتقاد کرد و گفت که من هم موافق هستم که در دهک بندی‌ها دقت کامل نشده لذا تاکید کرده ام مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دهک بندی‌ها تا حد مقدور دقت کنند و حتما کسانی که معترض هستند یارانه به حسابشان ریخته شود.

اما در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام رئیسی با اظهار تاسف از رخداد خارج شدن قطار از ریل در مسیر مشهد به یزد، درگذشت تعدادی از هموطنان‌مان را در این حادثه تسلیت گفت و دستوراتی برای تسریع در رسیدگی به علل این واقعه و رسیدگی به مجروحان و بازماندگان درگذشتگان آن صادر کرد.

ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح امروز بود که   قطار مسافربری مشهد - یزد در ۸۵ کیلومتری طبس از ریل خارج شد.

طبق بررسی‌های اولیه، حادثه خروج قطار مسافری مشهد- یزد بر اثر برخورد قطار با بیل مکانیکی، رخ داده است.

شمار فوتی‌های حادثه قطار مشهد - یزد تاکنون به ۱۷ نفر رسیده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۷ تير ۱۴۰۱
کاش ریس جمهور و کابینه و مجلسیهای انقلابی و مسعولان هم مانند مردم زیر ده میلیون حقوق می‌گرفتند زندگی می‌چرخاندند تا صحبتهاشون برا مردم درد نداشت . تمام مشکلات کشور از هزار تحریم بدتر همین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
تشکر میکنیم . دستور میدهی و به صف می کنی و آنها چشم قربان می گویند و در اصل پدر مردم را در می آورند . آخه تو را چه به ریاست جمهوری!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
بنده با کمال احترام و در نهایت تاسف، از رای دادن به این دولت پشیمان هستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
چرا یارانه این ماه نمیریزید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
یارانه مگه از بیت المال نیست ؟ مگه از منابع ملی نیست؟ مگه از پول نفت نیست ؟
یعنی یه عده ای از مردم کشور از این منابع حق ندارن ؟
چقدر دنبال مالیات گرفتن و حذف یارانه ی مردم هستین ؟! حساب مردم رو بررسی میکنید و بعضی از افرادی که وام و قرض گرفتن رو هم به عنوان پولدار معرفی میکنید؟! اسلام و شیعه بودن فقط به ادعا کردن نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
کاش یه مقدار نهج البلاغه میخوندی و از عدل حضرت علی (ع) بلد بودی . فکر نمی کنی داری بر خلاف اصول حضرت علی (ع) حرکت میکنی ؟ چطور دَم از عدالت میزنی ؟ تقسیم بیت المال در حکومت حضرت علی(ع) چطور بود و شما چطور عمل میکنید؟! وای بر ادعای عدالت شما !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
این ها به هیچ چیز اعتقاد ندارند . فقط دارن ایران را به باد میدن
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۰:۱۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
این سیاست بین مردم اختلاف بیانداز و حکومت کن ( سیاست انگلیس ها ) دیگه نخ نما شده // یارانه تعلق به همه ملت ایران داره
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۴:۱۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
هی برامون عدالت عدالت نکن که مردم فکنن خیلی عادل هستی // یارانه حق هر ایرانه حتی اگه ده تا پاسپورت داشته باشه و خارج از کشور زندگی کنه
هدفت از عدالت عدالت کردن این نیست که بخواهی به مستضعفین برسی // میخواهی با این کلمه یارانه یه عده ایی را قطع کنی
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۳:۰۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
اقای رئیسی // شما خودت جز کدام دهک هستی ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
درود بر رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
لعنت بر دروغگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
سید جان سواد نداری چاقویی که باهاش جراحی کردی زنگ زده بود البته هیچ کاره ای بعد هم مثل قبلی ها ممنوع المصاحبه میشی ایراد از جای دیگه ای ملتم میدونند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
دو تا دکتری داره. هم حوزه هم دانشگاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
11:18 از همون دکتری های مدل محسن رضایی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
یارانه نقدی باشد بهتراست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
اوایل انقلاب هم کوپن بود هر چی جنس بدرد نخور بود کوپنی میدادند و یا میفروختند کوپن رو کوپن بدرد نمیخوره اینجوری دولت میخواد پول نده و با کالابرگ دادن یه سودی کنه برای کسری های خودش بد به این چیزی که اسمش عدالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
خانواده ما پنج نفره مستمری بگیر تامین اجتماعی زدین دهک 8 کارمند دولت زدین دهک 4 این کجاش عدالته؟گردش حساب ما بالا بوده چون کم میاریم بین اعضا خانوار از هم قرض می گیرم دوباره بر می گردونیم گردش حساب بین اعضای خانوار که نباید حساب بشه.جالبه برای وام بری بانک بهت وام نمی دن می گن حسابتون کار نکرده ولی برای پرداخت یارانه این ملاک محسوب شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
شما رو گرفتن بعنوان علمدار اصول گرایان اوردن رئیس جمهور کردن. خدا میدونه بقیه چی بودن که شما رو علم کردند.
حس میکنم که نه قطعا یه عده بی سواد و با پارتی بازی اومدین بالا... یک نمونه همون شخصی که همراه و شفیق شما در سفر خارجه به جای واژه ی کام به راننده خودرو گفت گو که اینو بچه 5 ساله هم میدونه نشون از اوج فاجعه شما و کابینتونه.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۱۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
اگر به همه مساوی می دادید چی می شد . اینقدر هم نمی فهمید . این یعنی عدالت . مگر امام علی (ع) می گفت به فقیر ها از بیت المال می دهم به پولدارها از بیت المال نمی دهم .یا مساوی تقسیم می کرد . آنقدر مال حرام خوردید مسئله به این سادگی را نمی فهمید . شما ارزه دهم بندی تدارید . یک خورده به خودتان دقت کنید چه فاجعه ای هستید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
سفره همه را خالی کردی حتی نون خالی هم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
آخه شما حاکمین چرا دست از سر کشور ایران بر نمیدارید، آقا اگه نمیتونید اداره کنید چرا کنار نمیریدو چسبیدید به صندلیتون، این چه مدل حکومته آخه، حتما باید چند صد نفر کشته بدیمو شورش کنیمو شهرها ویران بشه بعد برید، الان مثل بچه آدم بیایید بگید ملت عزیز ببخشید اداره کشور از توان ما خارجه و ما استعفا میدیم، تمام.
یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
شما دویست هزار تومان گذاشتید روی یارانه اونوقت فقط یک حلبی روغنو سیصدو پنجاه هزار تومان افزایش قیمت دادی، یعنی منیکه تا دیروز روغنو ۹۱ هزار تومان میخریدم باید امروز چهارصدو چهل هزار تومان بخرم، یعنی به غیر از برگشت دادن کل یارانه سیصد هزارتومانی به خود شما باید پنجاه تومان هم از جیب خودم بدم به شما، یعنی در اصل شما یارانه ندادید بلکه یارانه از مردم گرفتید.حالا شما حساب کنید ۵۰ هزار تومان از روغن و ۱۲۰ هزار از برنج و ۳۰ هزار از تخم مرغ و همینطور برید ببینید در کل اقلام که گران کردید، چقدر از مردم یارانه گرفتید تا یارانه بدید !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
عدالت شما اینه که به کارگر ساختمانی میگید دهک ۵ !!!
عدالت شما اینه که به دهک ۴ و دهک ۹ به یک میزان یارانه میدید!!!
عدالت شما اینه که به کارگر ساختمانی فصلی سهام عدالت نمیدهید ولی به کارکنان دولت میدهید!!!
عدالت شما اینه که ۳۰۰ یارانه میدید در حالیکه فقط قیمت یک حلبی روغنو ۳۵۰ گران میکنید، بقیه اجناس بماند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
آخه این دوماه یارانه کمک معیشتی که این همه سروصدا نداره که عدالت عدالت وقتی کالابرگ میخواد بیاد که دیگه بدتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
همین پولی را که خرج دوستان آن طرف مرزتان می کنید بیاورید و خرج کشور کنید تا کار و شغل درست شود و مردم به یارانه نیاز نداشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
عدالت ،بعضی !!!معنی عدالت رو برعکس فهمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
رییس جمهور بی تجربه و فاقد علم همین میشه ...به همه مساوی میدادی ولی گلوگاه می گذاشتی که اونی که مرتب سفر خارجی داره عوارض بیشتر پرداخت کنه اونی که خودرو شاسی سوار داره مبلغ بنزین بیشتری ازش می گرفتی ...بی تجربه و فاقد علم که می گن شما هستی جناب رییسی با این اعتراضات باید تا آخر ۴ سال این روند رو طی کنی آخر سرهم به هیچ جا نمیرسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
کارمند حقوق بگیر دولتی هستم و تنها راه امرار معاش زندگی ام حقوق است و همسرم هم خانه دار است و دو فرزند دارم و دهک دهم قرار گرفته ام چرا !؟کلی قسط دارم و زندگی برای من و خانواده ام سخت شده چرا دهک دهم هستم بنده با کارخانه دار و نمایشگاه دار ماشین یکی هستم !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
بازی با لغات و کلمات عامه پسند کدوم عدالت
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۰۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
yjc همه ی پیام ها رو حذف کردید؟!
عکس رئیس جمهور هم برداشتید از روی خبرهای صفحه اصلی؟!
مردم مامتوجه نیستن باید به صداوسیماو شبکه هاو روزنامه ها بد وبیراه بگن که همه چی رو سانسورمیکنن نمیذارن مسئولین ازوضع مردم ومملکت باخبربشن،
خداپدرومادر روحانی رو بیآمورزه،چقدر بد وبیراه مردم بهش میگفتن وهیچ کجاهم سانسورنمیکردن،
دیگه برای مردم چپ وراست نداره،همتون روبایک چشم نگاه میکنن،
مردم روازدین وخداونظام ومملکت بیزار کردید، دیگه به آخرخط داریم میرسیم....
یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
شما همه رو یکسان می بینید که این خیلی بده چه در حقوق و چه در یارانه
این می شه بی عدالتی
اولاً 300 و 400 کم است. این ملبغ رو بیشتر کنید
ثانیاً همه اش رو کالابرگی ندید مثلاً نصف اش رو نقدی و نصف اش رو کالابرگی
ثالثاً همین رو هم پله ای کنید. مثلاً کسی که در دهک 3 قرار دارد با دهک 9 برابر است که هر دو نفری 300 می گیرند؟

ای کاش حقوق ها اینقدر خوب باشند که دیگه نیازی به این یارانه ها نباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
مجری عدالت هنوز تعریف عدالت را نمیداند .آقای رئیسی اگر یارانه از بیت المال تامین می شود پس متعلق به همه مردم ایران است و به همه هم به طور یکسان باید تعلق بگیرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
اینها کجا سیر میکنند قیمت همه چیز چند برابر شده تازه بعد از اینهمه گرانی مجوز گرانی مواد شوینده داده شد
لعنت به شما ظالمان به ایمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
یارانه نقدی باشد بهتراست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
ععاااااااتللللللیییییییییههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
از کرایه خونه ها خبر دارین ...از مردمی که سر گشنه میزارن رو بالشت چی ....از مغازه هایی که انقدر سرکش شدن هرکی یه نرخ میده برا خودش ....نونوایی سنگک در کمالشهر کرج منطقه رضوانیه رو نونش نرخ گذاشته کنجدی از پنج هزار تومن تا ۳۰ هزار تومن کجایین عدالتمردان جواب بدین دیگه مغازه ی میوه فروشی همین منطقه رو سر بزنین ببینین چه خبر بعد دم از عدالت بزنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
آقای رئیسی عدالت رو به چه معنا میکنین عدالت گیلاس کیلو ۱۵۰ هزار عدالت بادمجون کیلو ۳۰ هزار ...پنیر ۴۹ هزار ...روغن ۵۰۰ هزار ....گوجه ۲۷ هزار ...سیب زمین ۱۸ هزار ...زردآلو ۷۹ هزار بازم بگم از عدالت براتون...بابا بس کنین مردم رو بدبخت کردین از این بدبخت تر نکنین تو رو بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
آخه من چطور دهک ۹ این مملکتم؟؟؟؟؟؟؟ بیایید کل زندگی منو شخم بزنین همراهتون هم یه چوب دار بیارین تا اگه من دروغ گفتم همونجا دارم بزنین‌. ما زنده موندمون از بی کفنیه بعد دهک ۹ ؟؟؟؟؟ آخه گندش در را در آوردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
دکتر جون خیلی زحمت میکشی.!!!
تو رو خدا، ما راضی به این همه زحمت نیستیم!!!
یه ذره هم به خودت استراحت بده. آخ با این سرعت و دقت، داری اوضاع مملکت رو درست و خوب میکنی!!!!
خدا رو شکر که همه مردم و از فقر و تنگدستی نجات دادی، الان دیگه همه مردم تو دهک 10 نباشند تو 9 هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
ما را جز دهک ده قرار دادن در صورتی که ۳ ساله شوهرم بیکاره.اعتراض کردیم ماه اول را ریختن اما ماه دوم نه نریختن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
جان عزیزت استعفا بده 86 میلیون آدم دارن لعنتت میکنن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
از آنجا که اداره کشور فهم ومنطق وعدالت ودرایت بالایی میخواهد که البته الزاما مرتبط با سواد نیست،وهر شخص خوبی هم امکان تغییر واشتباه دارد،بهتر است هر ساله راجع به ابقاءیا تغییر مقامات رای گیری شود،وچند ماه پس از جایگزینی که نتیجه بعدی مشخص شد،عملکرد مقامات قبلی رای گیری شود درصورت نمره مثبت تشویق شود که البته وظیفه اش را انجام داده ودرصورت منفی بودن متناسب با آراء مجازات شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
خجالت نمیکشی؟
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۳:۱۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
عدالت از نظر ایشان یعنی تقسیم فقر بین همه مردم . عدالت اینها ظاهرش قشنگه ولی باطنش وحشتناک .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
ظاهرش هم وحشتناکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
دهک بندی صحیح شدنی نیست وبا آبرو واعصاب مردم بازی میکنید،بهتر است مخارج کشور معقول شود،منابع کشور به قیمت واقعی وبه بالاترین پیشنهاد فروخته شود چون بیشتر ثروتمندان بهره میبرند،چون آب وخاک متعلق به کل ملت است مالیات سنگین متناسب با ارزش ملک گرفته شود،وسپس درآمد کشور بدون دستکاری بین همه مساوی تقسیم شود،ملک به شدت ارزان میشود،فقر واختلاف طبقاتی ونا هنجاری وزمینخواری کم میشود،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
اصلا معنی عدالت رو میدونی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
از دید اینها عدالت یعنی دست کنند در جیب ایرانی و بدهند به عربهای منطقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
آقای رئیسی میشه یارانه رو برداری قیمتا روبرگردونی سال ۱۴۰۰...آقای جهانگیری تو مناظره تلویزیون گفت مردم عزیزکشور این روبدونید اگه یارانه چندبرابر بشه همه چیو گرون میکنن...راست گفت بنده خدا...اینکاره نیستی استعفا...هرچند تو فقط دکوری واسه ایران...تصمیمات جای دیگه گرفته میشه
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۱۳:۰۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
آقای رئیسی مگر نمیخواستی برای اجرای عدالت ملت یکدست فقیر و محروم شوند چرا دهکها را دوباره میخواهی بررسی کنی ؟؟؟
با همین فرمون بری و مرتب دستورات محرومیت ساز صادر کنی قبل از پایان عمر دولت همه مردم تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی قرار میگیرن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
رئیسی فک کرد یوزارسیفه. اما زهی خیال باطل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
چهار قلم بود یا 10000 قلم چرا با یه یارانه 300تومنی مردم رو نابود کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
همانگونه که در پرداخت حقوق بازنشستگان عمل کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
نفریا عامون بر تو رییسی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۰۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
سید خدا در این مملکت تنها چیزی که رعایت و بان عمل نمیشود عدالت است لطفا اسم عدالت را خراب نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
تا حالا ریس جمهوری اینقدر مورد عنایت مردم در تاریخ قرار نگرفته بود شاهکار کردی ریسی خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
گله مند ک هستیم تبایس میدادین کلان بدبخت شدیم با دو ریال مایی ک دو نفرمون تحت پوشش بهزیستی هستیم ی نفرمون نیس کلان ۱۷۵۰ دادن تا موقع برداشت ۵۰ هم کم کردن پس چطو حساب کردن ایطو ک میشه زیر ۳۰۰ همون دو نفرمون ک بقول خودت نفری ۴۰۰ باید باشه فقط میشد ۱۶۰۰ عدالت کو؟؟؟؟ خداروخوش میاد کاشکی نمیدادی همچیو صدبرابرم نمیکردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
آقای رییسی شما فقط برای ده درصد جمعیت سختگیری میکنید مگریارانه این ده درصد چقدر می شود با اقدامات شما این ده درصد چندصباحی دیگر زیر خط فقرخواهند رفت سختگیر برای یارانه ده درصدجامعه منطقی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
من ازت نمیگذرم ریسی اون دنیا چجوری باید جواب این همه مردم بدی
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۵۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
همش بابد ،باید ، باید برو بابا
۳۰۰ تومن دادی خرخ ۳ روزمون نمیشه ۲۸ روز ماه رو از جیب خومون بدیم با تورم ۱۰۰ در صدی که ایجاد کردی
عدالتی که این است مرگ بر عدالتت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
رفتم بعد مدت ها یه شلوار و یه پیراهن خریدم ۸۵۰ تومن شد خب من از کجا بیارم زن بگیرم خرج زن و بچه بدم اگه به اسلام بود که همه شما باید از کشور بیرون میکردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
سید جان چهار قلم جنس فقط زیاد شد؟؟؟؟شعور عقل درک سواد اون جمع داشتن که فقط میگفتن چهار قلم گرون میشه؟؟؟اعتراضم کنیم بهمون انگ نفوذی دشمن میزنن؟؟؟کشورداری به قیمت نابودی ملتی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
۲۵۵ تومن زیاد کردید ( منها ۴۵ تومن ) اما فقط روغن شد نیم میلیون بعدا اقای صدا و سیما تو هم شریک هستی در این ظلم ۳ تا خانوم میبری فروشگاه برای خرید تازه پولم زیاد میاد
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۶:۱۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
شما قبلا کمک معیشتی نمی‌گرفتید.
Iran (Islamic Republic of)
استاد باشارماز
۱۲:۵۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
رئیسی رئیسی که میگففتن ، این بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
تو ببین بقیه چی بودن که اینا به این مینازیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
عدالت شمر و یزید از شما بیشتر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
دولت یه کشور مردمشو به رفاه و آسایش و انسانیت میرسونه و دولت یه کشور دیگه اینجور بدبختی و بیچارگی برای مردم فراهم میکنه به امید خدا و به بزرگیش قصم ظلتون پابرجا نمیمونه و مانند تاریخ شما به تاریخ میپیوندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
خدا لعنتتتتتت کنه رئیسییییییییی بجای چهار قلم همه چی گرون شده
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۴۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
عدالت یعنی به هر ایرانی اعم از فقیر و غنی یارانه داده شود. با این دهک بندی ها با آبروی ملت شریف ایران بازی نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
با همین دهک بندی ها چه پولهایی که بالاکش بشه و کسی نفهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
یارانه بعضی ها رو نمیدیدم میخورید. از عدالت هم حرف میزنید؟
یک قرون رو رضایت نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
چقدر حرفهای کلیشه ای تیتر میزنید. باید این کار را کرد باید آن کار را نکرد... حالا کی باید انجام بده یا نده 40 ساله سرش دعواست
Iran (Islamic Republic of)
کارمند ساده
۱۲:۳۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
فرق می کند که به چه کسی رای بدهیم ضمن تشکر از بررسی دوباره دهک ها باید گفت خط فقر برای جمهور ملت ایران هم که در سال 1400 برابر بود با 20 میلیون تومان در ماه هم در این بررسی باید مورد عنایت قرار گیردو بعد دهک بندی شود....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
با عملکرد و سیاستهاتون جامعه رو دچار نابودی در همه زمینه ها کردید حالا بفکر عدالت اید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
ریسی خدا ازت نگذره میوه نمیشه خرید مثل بقیه چیز ها
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۳۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
ما قشر مستضعف بیشترین ضربه را از گرانی های ساختگی اخیر می خوریم و تمام این مشکلات را کسانی برای مردم و دولت انقلابی ایجاد می کنند که قبلا ارز 4200 تومانی می گرفتند و مفت می خوردند و حالا دارد دستشان کوتاه می شود آنها هر کاری می کنند که دولت رئیسی شکست بخورد اما با امید به خدا با وجود کمبود جهانی غذا به علت جنگ اوکراین مشکلات روز بروز بعد از کوپنی شدن اقلام اساسی کمتر خواهد شد و مفت خورها هم به مراد دلشان نخواهند رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
دقیقا ایی پولی ک داده پول روغن وصبحونه هم در طول ماه نمیشه هزار قلم گرون کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
مگر دست تو جیب مردم کردن نیاز به عدالت داره!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
ما شما نمیخوایم باید حکومت اینو بفهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
اگه عدالت اینه مرگ بر این عدالت
Iran (Islamic Republic of)
ستار
۱۲:۲۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
کجای کار شما عدال رعایت شده؟

300 یارانه دادی مواد غذایی صد درصد گران کردی

زندگی مردم به زیر فقر بردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
من را جزوه دهک دهم قرار دادند و اعتراض کردم یارانه را واریز کردند ولی الان نیمه ماه هست و به حقوق سرماه هنوز مانده من کم آوردم و نیاز به این یارانه دارم ولی مسدود شده و نمی توانم برداشت کنم. آخه آقای رییسی این چه تدبیری هست شما که کفتید فقط چهار قلم افزایش پیدا میکنه ولی ظاهرا تمام اجناس فی المجموع افزایش پیدا کرده الان آخه این چه تدبیری بود که انجام دادید...........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
ههه همه چهار سال اول خوب بودند اما شما از همین ابتدا مردم رو جراحی کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
سید به جدقسم دیگه امیدبه زندگی نیست سید همه امیدهارا ناامید کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
لطفا ازکلمه عدالت استفاده نکن، که گند زدید به همه چیز!!!!
نظام شما خلاف عدالت عمل کرد
آخرین اخبار