معاون وزیر ورزش وجوانان:

خانه‌های جوان پایگاه تمرین جوانان در مدیریت فعالیت‌های اجتماعی است

معاون وزیر ورزش وجوانان گفت: خانه‌های جوان باید به مراکز ایده پردازی، توسعه فعالیت‌های اجتماعی و استفاده از توان جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های عام المنفعه تبدیل شود.

مریم کاظمی‌پور در بازدید از ساختمان "اولین خانه جوان" در شهرکرد گفت: این طرح با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی نباید معطل بودجه مرتبط با خرید تجهیزات باشد.

به گفته حمید کریمی، مدیر کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری، خانه جوان شهرکرد برای تکمیل به ۴ میلیارد تومان اعتبار برای محوطه سازی، انشعابات و خرید تجهیزات نیاز دارد که در بودجه امسال ۳میلیارد تومان برای تکمیل این ساختمان در نظر گرفته شده است.

چهار هزار پروژه ناتمام ورزشی، میراث امروز وزارت ورزش وجوانان

مریم کاظمی‌پور معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین در بازدید از ساختمان نیمه کاره "هتل ورزشکاران" استان چهارمحال وبختیاری گفت: بیش از ۴ هزار طرح نیمه تمام ورزشی روی دست وزارت مانده است.

تکمیل این طرح‌های ورزشی که بعضا پیشرفت فیزیکی آنچنانی هم ندارند به دغدغه بزرگ دولت و وزارتخانه تبدیل شده است.

اولویت امروز ما تکمیل این‌اماکن بخصوص طرح‌های با درصد پیشرفت بالا است که امیدواریم در این استان نیز به نتایج مطلوبی برسیم.

حمید کریمی، مدیر کل ورزش و جوانان نیر گفت: بیش از ۲۰ سال از آغاز ساخت این پروژه می‌گذرد و امروز به یک‌معضل اجتماعی نیز تبدیل شده است و امیدواریم مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان، خون تازه‌ای به رگ‌های فرسوده این ساختمان تزریق کند.

گفتنی است در صورت تکمیل این پروژه، رویای رسیدن به "اردوبام ورزش کشور" یک گام به تحقق خود نزدیک می‌شود.

به دنبال توسعه فضا‌های اختصاصی ورزش بانوان در کشور هستیم

مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان، در بازدید از پارک بانوان شهرکرد هم گفت: برای افزایش نشاط در بین بانوان، در حال تلاش برای گسترش فضا‌های ورزشی در پارک‌ها و اماکن عمومی هستیم.


بیشتر بخوانید


با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور نیز جلساتی برگزار کرده ایم و از طرح‌های مرتبط نیز استقبال می‌کنیم.

افزایش اماکن اختصاصی از جمله پارک‌های بانوان و توسعه زیر ساخت‌ها برای ایجاد پویایی، نشاط و بالندگی زنان و دختران در کشور از اولویت‌های این معاونت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.