کارخانه آسفالت شهرداری میاندوآب پس از ۴ سال دوباره راه اندازی می‌شود

فرماندار ویژه میاندوآب گفت: کارخانه جدید آسفالت شهرداری پس از رفع نواقص آن پس از گذشت چهار سال دوباره راه اندازی می‌شود.

علی پیام در حاشیه بازدید از کارخانه آسفالت شهرداری میاندوآب گفت: حدود چهار سال است که با وجود خرید تجهیزات و ماشین‌آلات موردنیاز این کارخانه ولی این واحد همچنان تعطیل بوده و راکد است. 

او گفت: با برگزاری جلسات مختلف برای رفع نواقص‌ این کارخانه و براساس قول مساعد مدیریت شهری و برنامه‌ریزی‌های لازم، پس از یک هفته این واحد باید راه‌اندازی شود. 

فرماندار ویژه میاندوآب با اشاره به وضعیت نامناسب معابر شهری گفت: با فعالیت این واحد و تولید آسفالت در این کارخانه انتظار چند ساله مردم در خصوص بهبود وضعیت آسفالت معابر شهری به سر می‌رسد.

پیام می گوید: همچنین با هماهنگی شورای تامین شهرستان، مصالح رودخانه‌ای که پیشتر به صورت غیرمجاز برداشت و در محلی انباشت شده بود، جهت استفاده در کارهای عام‌المنفعه مصادره شده است.

او گفت: قیر رایگان نیز برای این منظور تامین شده که با راه‌اندازی این کارخانه و تولید آسفالت در خود شهرستان اقداماتی نظیر لکه گیری و آسفالت معابر و ترمیم نقاط مختلف شهر شتاب بیشتری خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.