حضور نماینده کردستان در لیگ برتر رقابت‌های تیراندازی با تفنگ بادی کشور

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: تیم تیراندازی با تفنگ هیات استان به عنوان تنها نماینده کردستان در رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی با تفنگ بادی کشور حضور پیدا خواهد کرد.

حامد جولایی گفت: مسابقات پانزدهیمن دوره لیگ برتر تیراندازی با سلاح‌های بادی کشور از اواخر خرداد ماه با حضور شش تیم از سراسر کشور به میزبانی تهران و در سالن فدراسیون آغاز به کار می‌کند.

او می گوید: تیراندازان کردستانی در هفته نخست این مسابقات که روز ۲۷ خرداد ماه برگزار می‌شود به مصاف تیم باشگاه نیروی زمینی ارتش خواهند رفت.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: هیات تیراندازی استان کردستان، تیگرا، هیات تیراندازی ایلام، باشگاه نیروی زمینی ارتش، باشگاه تیراندازی مقاومت و باشگاه تیراندازی فولاد مبارکه اصفهان شش تیم حاضر در پانزدهمین دوره از رقابت‌های تیراندازی با تفنگ بادی کشور هستند که مسابقات خود را در پنج هفته به صورت رو در رو برگزار می‌کنند و در پایان این رقابت‌ها ۲ تیم انتهای جدول به لیگ دسته یک سقوط خواهند کرد.

به گفته جولایی، تیم هیات تیراندازی کردستان در فصل گذشته مسابقات تیراندازی با تفنگ کشور توانست با کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته یکم به لیگ برتر این مسابقات راه پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.