رنگرز: امکان استخدام قهرمانان پارالمپیکی وجود ندارد

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: با توجه مشکلات، امکان جذب پارالمپیکی ها در دستگاه های اجرایی وجود ندارد.

حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران درباره استخدام ناشنوایان و جانبازان گفت: امکان جذب برخی قهرمانان پارالمپیکی وجود ندارد. منتظریم آئین نامه‌ای که در دولت مراحل پایانی اشرا برای اصلاح طی می کند تصویب شود تا امکان جذب پارالمپیکی‌ها مهیا شود. 

طبق  لایحه هیئت دولت در  آذر سال ۹۹، قهرمانان پارالمپیک یا یکی از فرزندان آن‌ها به فهرست مشمولان مندرج در تبصره چهارم قانون مدیریت خدمات کشوری اضافه می‌شوند و کلیه دستگاه‌های اجرایی می‌توانند نسبت به جذب و استخدام آن‌ها به صورت پیمانی با معرفی وزارت ورزش و جوانان و در چارچوب مجوز‌های استخدامی اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


استخدام تعداد زیادی از قهرمانان ملی سخت است 

رنگرز گفت:  آئین نامه جذب قهرمانان ملی قانون است و قانون مرتبط با آن نوشته شده است. ۱۴ نفر از قهرمانان ملی خود در مازندران را جذب کردیم. ما از لحاظ اداری معایب ساختاری جدی برای استخدام قهرمانان داریم. همچنین  انطباق بین پست  و مدرک تحصیلی این عزیزان باید تعریف شود. خواهش می‌کنم  دستگاه‌های مرتبط  همانند آموزش و پرورش و بانک‌ها طبق این قانون قهرمانان ملی را استخدام کنند. ما در مازندران ۳۶۰ مدال در رویداد‌های رسمی و بین المللی  کسب کردیم و سال گذشته ۲۵۰ نشان از رقابت‌های رسمی به دست آوردیم. به کارگیری این حجم از قهرمانان ملی و کمک دستگاه‌های اجرایی کار سختی است.

مسئولان ورزش به قهرمانان و مدال آوران در مسابقات بین المللی و المپیک قول استخدام در دستگاه‌های اجرایی کشورمان را دادند، اما تعداد کمی از ورزشکاران در ادارات مشغول به فعالیت هستند.

بازی های خانگی  نساجی مازندران مرداد ماه  در ورزشگاه وطنی برگزار می شود

رنگرز درباره وضعیت ورزشگاه وطنی قائمشهر گفت: رئیسی شورمان قول مساعدی برای تکمیل ورزشگاه وطنی داد و سجادی و حسینی پور  به صورت هفتگی عملیات بهسازی چمن این ورزشگاه را  پیگیری می‌کنند. کار در ۳ شیفت در ۲۴ ساعت برای تکمیل استادیوم صورت می‌گیرد. کاشت چمن را  در انتهای هفته  جاری شروع می‌کنیم. طبق برنامه در اواسط مرداد ماه باشگاه نساجی بازی‌های خانگی خود را در این ورزشگاه برگزار می‌کند.

تیم فوتبال نساجی مازندران به علت  نامناسب بودن چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر اجازه برگزاری بازی‌های خانگی خود را در این استادیوم ندارد  به همین علت این تیم در شهر‌های دیگر میزبان حریفان خود است. 

مجوز برگزاری بازی نساجی در ورزشگاه دستگردی صادر نشد 

رنگرز درباره برگزار نشدن جشن قهرمانی باشگاه نساجی در مازندران گفت:  زمان کوتاهی اعلام شد که دیدار پایانی در مازندران برگزار شود و حجم عملیات سنگینی وجود داشت و ممکن نبود. مثل قبل مقرر شد که بازی در دستگردی برگزار شود، عجیب بود که این بازی مجوزش با حضور تماشاگر صادر نشد. جای گله دارد و این باشگاه تنها باشگاه خصوصی به معنی واقعی است.

سازمان لیگ اجازه برگزاری بازی پایانی تیم نساجی مازندران در ورزشگاه دستگردی تهران را نداد و همین موضوع باعث شد که بازی  این تیم شمالی برابر تیم تراکتور لغو شود.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار