درخواست پلیس راهور البرز از مردم برای همکاری بیشتر در پویش سلام فرمانده

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از مردم خواست برای برگزاری بهتر پویش سلام فرمانده وعزیزم حسین(ع) در شهرستان کرج همکاری بیش از پیش داشته باشند.

سرهنگ حمدالله رحمتی پورگفت:  براساس برنامه ریزی‌های انجام شده محدودیت ترافیکی از میدان سپاه به سمت میدان جمهوری کرج، زیرگذر میدان سپاه به سمت میدان جمهوری، بلوار ماهان شرقی تقاطع استانداری به سمت میدان جمهوری، بلوار ماهان شرقی خیابان‌های لاین شرقی و غربی بلوار جمهوری، ابتدای پل شهدای روحانی به سمت میدان جمهوری، رمپ راست گرد بلوار ملاصدرا به سمت میدان جمهوری، رمپ راست گرد بلوار مطهری به سمت میدان جمهوری، ابتدای زیرگذر ۹ دی به سمت میدان جمهوری کرج اعمال می‌شود.

او گفت: شهروندان برای عبور در مدت محدودیت از مسیر‌های جایگزین بلوار بهشتی، بلوار موذن، بلوار مطهری و بلوار آزادی استفاده کنند.

سرهنگ رحمتی پور گفت: شرکت کنندگان درمراسم به هیچ عنوان وسیله نقلیه خود را در بلوار جمهوری از میدان سپاه تا میدان جمهوری و بالعکس متوقف نکنند.

او می گوید: شهروندان چنانچه قصد حضور در این اجتماع را دارند، با توجه به کمبود پارکینگ و جلوگیری از ترافیک از وسایل نقلیه عمومی اتوبوس استفاده کنند.

به گفته  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز اجرای این محدودیت از ساعت ۱۴ آغاز می‌شود و تردد و توقف هرگونه خودرو و موتورسیکلت ممنوع خواهد بود.

اجتماع بزرگ سربازان دهه هشتادی‌ها و نودی‌های کرج برای همخوانی سرود «سلام فرمانده» با حضور ابوذر روحی و سرود «عزیزم حسین (ع)» با حضور عبدالرضا هلالی مداح کشوری ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۱۷ خرداد برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
ملتو اسیر کردین امروز تو خیابونا از دو ساعت و نیم طول کشیده از سر کارمون تو کرج بریم خونه