شبکه برق ۲۰ روستای دهگلان بهسازی شد

مدیر توزیع برق دهگلان از اتمام اجرای طرح بهارستان در روستاهای هلیزآباد و نجف آباد خبر داد و گفت: با اتمام این پروژه، شبکه توزیع برق ۲۰ روستای این شهرستان با بیش از ۷ هزار مشترک به طور کامل اصلاح و بهسازی شد.

کیومرث آقا محمدی مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان گفت: توجه ویژه به تامین برق روستا‌ها وهمچنین رفع مشکلات و زیر ساخت روستایی با هدف تامین انرژی پایدارمی تواند زمینه ساز و رونق بخش کشاورزی وهمچنین مهاجرت معکوس به روستا‌ها باشد.

او می گوید: در همین راستا در ادامه طرح‌های جهادی اصلاح وبهسازی شبکه‌های برق روستا‌های استان، شبکه برق ۲ روستای هلیزآباد و نجف آباد در شهرستان دهگلان با اعتباری بالغ بر ۳۴۰میلیون تومان اصلاح و بهسازی شد.

آقامحمدی گفت: در اجرای این طرح ۵٫۵ کیلومتر کابل خودنگهدار جایگزین شبکه سیم مسی فرسوده شد و همزمان با اجرای این طرح  ۲دستگاه پست هوایی اصلاح و بهسازی و ۲۹ لامپ چراغ روشنایی در این دو روستا نصب شد.

او می گوید: تاکنون در مجموع شبکه برق ۲۰ روستای این شهرستان با بیش از ۷ هزارمشترک برق به طورکامل اصلاح و بهینه سازی شده و اجرای این طرح همچنان تداوم دارد.

مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان با اشاره به اینکه نقاط مخاطره آمیز و خطرآفرین در این ۲ روستا با جابجایی شبکه برق رفع حریم شد، گفت: عمده‌ترین راه بهبود قابلیت اطمینان شبکه برق نصب تجهیزات کلیدزنی ازجمله سکسیونر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.