پرداخت ۹۰ درصدی هزینه‌های ناباروری در چهارمحال و بختیاری

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۹۰ درصد هزینه‌های ناباروری از سوی این سازمان در استان پرداخت می‌شود.

آقای فلاحی گفت: نرخ رشد جمعیت ایران در سال ۱۳۵۷، شش نفر از یک پدر و مادر بوده که اکنون به ۰.۸ درصد رسیده است و این موضوع کشور را در آینده‌ای نه چندان دور در شرایط بحرانی قرار خواهد داد.

نرخ ناباروری کشور حدود ۱۹ درصد و این نرخ در چهارمحال و بختیاری ۲۵ درصد است؛ از این رو با توجه به ابلاغ سیاست‌های جمعیت در سطح کشور از سوی مقام معظم رهبری، سازمان تامین اجتماعی اقدام به گسترش خدمات خود به زوج‌های نابارور کرده است.


بیشتر بخوانید


در همین راستا در حال حاضر مدیریت‌های درمان تامین اجتماعی با عقد قرارداد با مراکز ناباروری در سطح کشور بیش از ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری را با تعرفه دولتی در مراکز دولتی و ۹۰ درصد هزینه‌های ناباروری را در مراکز غیردولتی و خیریه و خصوصی با تعرفه غیردولتی سالی سه بار در سال به صورت بسته‌های شش گانه از جمله آی وی اف و میکرواینجکشن به روش‌های مختلف پرداخت می‌کند.

امید است مراکز درمان خصوصی ناباروری در چهارمحال و بختیاری بیش از پیش فعال شده و مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی بتواند خدمات خود را به زوج‌های نابارور در استان به طور کامل ارائه کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار