اعزام زائران مرقد امام خمینی (ره) با ۵۴ دستگاه اتوبوس از استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت:زائران استان برای حضور در آیین‌های ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با ۵۴ دستگاه اتوبوس به تهران اعزام شدند.

صفر صادقی راد گفت: استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای اعزام کاروان‌های زائران مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب، انجام شد وبا توجه به تدابیر اندیشیده شده و برنامه‌ریزی به عمل آمده ۵۴ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران در نظر گرفته شد.

او گفت: همچنین فرآیند اعزام از تمامی شهرستان‌های استان به شکل یکپارچه از مراکز تعیین شده انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: ظرفیت پیش‌بینی شده برای اعزام زائران، بیش از ۲ هزار نفر بود که هماهنگی لازم برای تسهیل در امر اعزام با شرکت‌های حمل و نقل مسافری انجام شد.

صفر صادقی راد گفت:این برنامه هر سال همزمان با ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان انجام می‌شود.

اعزام بیش از ۲ هزار زائر از استان همدان به مرقد مطهر امام راحل

وحید خادمی معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان نیز گفت: همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی، بیش از ۲ هزار نفر از عاشقان و دلدادگان بنیانگذار جمهوری اسلامی از این استان عازم حرم مطهر امام راحل شدند.

وحید خادمی گفت: مرکز اردویی سپاه استان همدان با استفاده از اتوبوس‌های شهرداری اقدام به اعزام بیش از ۲ هزار زائر به مرقد مطهر امام خمینی (ره) کرد تا عشق و ارادت مردم دیار الوند به بنیانگذار کبیر انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.