اقتدار اقتصادی تداوم نهضت امام خمینی (ره)

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: اقتدار اقتصادی در کنار اقتدار نظامی و دفاعی تدوام راه نهضت امام خمینی (ره) و تاکیدات مقام معظم رهبری است که باید در اولویت قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاء الدین آقاجانپور شنبه شب در مراسم مردمی عهد با روح الله واقع در مسجد امام خمینی غیاث آباد افزود: اقتصاد ایران در حکومت پهلوی به قدری وابسته بود که وقتی اجانب درحال خروج از کشور بودند، آن‌ها مدعی بودند که بعد‌ها به ما نیاز دارید.

وی اضافه کرد: در کنار اقتدار نظام و دفاعی باید از اقتدار اقتصادی برخوردار شویم چراکه کار دشمن تحریم کردن است و اگر نیاز به آب خوردن داشته باشیم از ما دریغ می‌کند، امروز نیز همانند کربلا یزید و یزیدیان وجود دارند و راه مبارزه با نظام سلطه همین اقتدار اقتصادی است.

آقاجان پور بیان داشت: اقتدار نظام اقتصادی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد و دولت مردمی آیت الله سید ابراهیم رییسی درحال تلاش است تا آن را به شکل مطلوب محقق سازد.

این مسئول تصریح کرد: مشکلات حل می‌شود باید صبر و استقامت پیشه کرد تا همه مشکلات برطرف شود، ضمن اینکه فرصت امروز نظام انقلاب اسلامی یک فرصت استثنایی است و یک موهبت و امانت که باید خدمتگزاری کرد.

آقاجان پور ادامه داد: متاسفانه برخی خودشان را به کانون‌های قدرت و ثروت وصل کرده‌اند که این برای مردمان پابرهنه‌ای که در انقلاب اسلامی خون دادند قابل قبول نیست، بنابراین باید همه متوجه باشند که مسئولیت‌ها امامت است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع اظهار داشت:امام خمینی (ره) به ملت ایران عزت بخشید، آن هم در شرایطی که حکومت پهلوی ملت ایران را تحقیر می‌کرد و اجانب بر مقدرات سیاسی کشور حاکم بودند و با لایحه استعماری کاپیتولاسیون حقوق اولیه را از ایرانیان گرفته بود.

آقاجان پور اضافه کرد: در ابتدای قیام امام خمینی (ره) ایشان به تمام سران رژیم پهلوی گفتند که شما نمی‌خواهید مستقل باشید و این اجانب ملت را به تاراج بردند، بنابراین نهضت امام راحل باعث شد تا مردم طعم شیرین استقلال را بچشند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران امروز در اقتدار نظامی قرار دارد، درحالیکه صنعت نظامی پهلوی وابسته بود و قطعات آن از خارج وارد می‌شد و توانایی راه اندازی آن در اختیار مستشاران آمریکایی بود.

آقاجان پور گفت: امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در حدی است که نمی‌تواند به ایران اسلامی کوچکترین تعرضی انجام دهد، چون می‌داند با پاسخ سخت نیرو‌های نظامی روبرو می‌شود.

وی با بیان اینکه عزت امروز ایران مرهون نهضت امام خمینی است و امام احیاگر اسلام ناب محمدی بود، یادآور شد: قرآن در رژیم پهلوی وجود داشت، اما فقط برای تبرک و برکت استفاده می‌شد مثل مراسم‌های عروسی یا تدفین، اما امام باعث شد تا قرآن به عنوان قانون زندگی وارد عرصه شود. / ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.