حضور نیرو‌های هلال احمر در محور‌های مواصلاتی استان یزد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: ۱۱ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و یک پایگاه کوهستان برای پوشش امدادی در محور‌های مواصلاتی استان حضور دارند.

محسن حرازی زاده یزدی گفت: همزمان با فرا رسیدن سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قرار داشتن استان یزد در مسیر تردد زائران علی بن موسی الرضا (ع) و احتمال افزایش سفر‌های بین شهری، امدادگران و نجاتگران استان در پایگاه‌های امداد و نجات در ورودی و خروجی و محور‌های مواصلاتی استان در حالت آماده باش قرار دارند.

او می گوید: ۱۱ پایگاه پست امداد و نجات جاده‌ای و یک پایگاه کوهستان و کشیک اضطراری شعب به علاوه مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC)، تیم واکنش سریع و تیم آنست (سگ‌های جست وجو و نجات) استان در قالب بیش از ۸۰ امدادگر و نجاتگر با به کارگیری ۱۲ دستگاه آمبولانس، ۱۱ دستگاه خودروی نجات از ۱۲ تا ۱۶ خرداد آماده‌ی پوشش حوادث احتمالی هستند. ضمن اینکه بالگرد جمعیت هم در مرکز امداد هوایی استان مستقر است.

حرازی زاده گفت: مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان یزد (EOC) با سامانه تلفنی ندای امداد (۱۱۲) آماده پاسخگویی به تماس‌های اضطراری هم استانی‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.