نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

ابعاد شخصیتی و اندیشه‌های امام خمینی (ره) برای نسل جوان تبیین شود

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: شاکله اصلی شخصیت امام خمینی (ره) عزت مداری ایشان بود.

حجت الاسلام عسگر دیرباز ضمن تسلیت سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، شاکله اصلی شخصیت امام خمینی (ره) را عزتمداری و ساده زیستی ایشان عنوان کرد که شخصیت ایشان را جهانی کرد و گفت: گفتار، رفتار و اندیشه‌های امام راحل بهترین الگو برای تمام آزادی خواهان است.

او می گوید: فرهنگ و مکتب امام خمینی (ره) برگرفته از دین اسلام است بنابراین تبیین و فرهنگ سازی مکتب و اندیشه‌های امام خمینی و سفارشان ایشان باید در همه حال نصب العین مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام دیرباز گفت: با توجه به اینکه امام خمینی (ره) در همه حوزه‌ها صاحب نظر بوده و اشرافیت داشتند، لذا باید همیشه از سخنان ایشان در تمامی حوزه‌ها درس عبرت بگیریم و سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی قرار دهیم.

او با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است چهره امام خمینی را مخدوش کند، می گوید هرچند دشمن با تمام قوا در تلاش است به مکتب و راه امام خمینی (ره) صدمه بزند و ارزش‌های اسلامی را کمرنگ کند، اما بدانند که مکتب امام یک مکتب جهانی است و دشمنان هیچ گاه به این خواسته خود نخواهند رسید.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای اینکه دشمن به نفشه‌های شوم خود نرسد؛ لازم است ابعاد شخصیتی و اندیشه‌های امام خمینی (ره) برای نسل جوان تبیین شود.

او می گوید: بدون تردید امام خمینی (ره) شخصیت تاریخ ساز بود که مسیر تحولات سیاسی و دینی دنیا را تغییر داد، بنابراین اگر در زمان حاضر دارای برخی مشکلات هستیم علت آن فاصله گرفتن برخی از راه و سیره امام راحل است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.