ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

مردم گیان کانون انقلابی گری هستند

ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: گیان پایتخت شهادت طلبی انقلابی گری و ایثارگری در بین شهر‌های استان همدان و نهاوند است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسنی  در گفت: در دهه ۶۰ به عنوان یک طلبه در شهر گیان افتخار کار تبلیغ دین را داشتم و ایثارگری جوانان و مردم خوب گیان در راه نهضت و آرمان‌های امام خمینی (ره) به چشم خودم دیدم.

امروز مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در مسجد جامع شهر گیان نهاوند برگزار شد.

او ضمن تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شهادت شهید خدایی شهدای نیروی انتظامی و حادثه مترو پل آبادان به خانواده ه‍ای آنان گفت: همه ما مردم ایران عزت و غرور ملی و دینی خود را مدیون مکتب سیاسی الهی حضرت امام خمینی هستیم.

ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: نهضت سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره) دارای چندین خصوصیت و ویژگی می‌باشد که اولین ویژگی آن در دکترین قیام فقط برای خدا است.

ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به قدرت و هیمنه امام خمینی گفت: حتی کارتررئیس جمهور وقت آمریکا به قدرت الهی و سیاسی امام بار‌ها اشاره کرد، زیرا دوران دشمنی ابر قدرت‌ها با امام هم تحت تاثیر مکتب سیاسی و خدایی امام خمینی بود.

امام با کدخدا و کدخدا پرستان در جهان مبارزه کرد، زیرا در مکتب سیاسی ایشان شکست معنایی ندارد.

او گفت: در مکتب سیاسی حضرت امام (ره) تکیه بر قدرت تمام نشدنی مردم یک اصل بود البته مردمی که در حزب خدا هستند نه حزبی دیگر، زیرا معتقد بود فقط باید در دنیا و آخرت به خدا تکیه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسنی گفت: با تمام دشمنی و شیطنت‌هایی که دشمنان دین و ملت ایران انجام داده اند مکتب امام و رهبر معظم انقلاب خواب راحت را از چشم دشمنان ملت ایران و منطقه بخصوص از اسرائیل و آمریکا گرفته است و در سال‌های مختلف یکی پس از دیگری ارمان‌های امام در حال تحقق می‌باشند.

او گفت:مکتب سیاسی امام و نائب بر حقش مقام معظم رهبری جهان را در اختیار گرفته و سال به سال خود را نمایانتر و دشمنان را ظلیل‌تر می‌کند.

حسنی گفت: هدف بزرگ امام پایان دادن به سلطه قدرت‌های بزرگ در منطقه و جهان بود تا مظلومان این جهان بتوانند از حق خود دفاع کنند.

در ادامه این مراسم که جمعی از مردم و فرماندهان نظامی و بسیجیان و روحانیون حضور داشتند حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند گفت: نهضت بزرگ امام خمینی جهانگیر شده است و دشمنان مردم ایران روز به روز خوار و ذلیل می‌شوند.
او گفت: آمریکا و اسرائیل می‌دانند دیگر جرات نگاه چپ به مردم ایران را ندارند و اگر یکی بزنند دو تا ضربه می‌خورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار