پیام تسلیت بنیاد شهید گیلان به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان فرا رسیدن سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خردادماه سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار صالحان و عارفان است که با تکیه بر ایمانی الهی و اراده‌ای بی بدیل بر بلندای تاریخ، سرود فتح و ظفر سر داد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید.

امام خمینی (ره) حقیقتی همیشه زنده و بزرگ مردی است که با سلوک علمـی و عملی و با پیروی از دستورات اسلام ناب محمدی، فصل نوینی در تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم آغاز نمود و به همه مسلمانان و مستضعفین جهان راه و روش زندگی عزتمندانه را آموخت.

یوم‌الله ۱۵ خرداد نیز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم این سرزمین زیر سایه رهبری داهیانه پیرجماران در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و به ثمر نشستن خواست ملت بزرگ ایران و نقطه‌ی عطف مبارزات مردم در برکندن ریشه‌ی بیداد در کشور ایران اسلامی است.

اینجانب سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهادت گلگون کفنان قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف به ویژه خانواده‌های معظم شهداو ایثارگران تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم و از خداوند منان پیشرفت روز افزون ایران اسلامی را در سایـه عنایت حضرت، ولی عصر (عج) و در پرتو رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را مسئلت دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.