اطلاعیه شرکت هواپیمایی هما درباره نقص فنی پرواز مشهد – اصفهان

روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ، در خصوص پرواز مشهد به اصفهان که دچار نقص فنی شده بود اطلاعیه‌ای صادر کرد.

 این شرکت هواپیمایی در اطلاعیه خود با عذرخواهی از مسافران پرواز شماره ۳۹۱ اطلاعیه شرکت هواپیمایی هما در خصوص پرواز دچار نقص فنی در مسیر – مشهد – اصفهاندر مسیر مشهد به اصفهان اعلام کرده است: این پرواز در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه ۱۲ خرداد به علت اشکال فنی در فرودگاه مشهد با توجه به رعایت نکات ایمنی برای مسافران محترم پرواز ابطال و مقرر شد پروازجایگزین در روز جمعه در مسیر مشهد به اصفهان انجام شود.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در اطلاعیه خود با پوزش از تاخیر پیش آمده، تاکید کرده است: با وجودتحریم‌های ظالمانه همواره ایمنی پرواز در اولویت و سرلوحه این شرکت است و مدیریت این شرکت هواپیمایی همواره خود را خدمتگزار ملت شریف ایران می‌داند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این شرکت هواپیمایی همواره همه تلاش خود را به کار خواهد گرفت: تا شاهد تکرار اینگونه موضوعات نباشد، اما باید بدانیم این چنین موارد در حوزه هوانوردی اجتناب ناپذیر است.

روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: مسافران این پرواز پس از باطل شدن آن ضمن اسکان در هتل از آنان پذیرایی شده است.

قرار بود روابط عمومی این شرکت هواپیمایی در خصوص تاخیر ۱۷ ساعته پرواز (قبل از سانحه) و همچنین علت نقص فنی هم توضیحات خود را ارائه دهد، اما هنوز اطلاعاتی ارائه نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۶:۰۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
بله.تو حوزه هوانوردی ایران 17 ساعت تاخیر امری اجتناب ناپذیر است!!!!!!!!
معمولا طبیعیه.