النخاله: انقلاب ایران به ما جسارت مقاومت مقابل اشغالگران را داد

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی به مناسبت ارتحال امام خمینی انقلاب ایران را محرک مقاومت خواند.

«زیاد النخاله» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین امروز (جمعه) به مناسبت ارتحال امام خمینی ره در سخنانی تاکید کرد انقلاب اسلامی ایران به دیگران جسارت داد تا مقابل اشغالگران مقاومت کرد.

براساس گزارش شمس نیوز، النخاله در ادامه گفت: بر کسی پوشیده نیست در منطقه ما چه می‌گذرد، انقلاب امام (خمینی) معادلات منطقه و در واقع معادلات بین‌المللی را تغییر داد و مردم را برای مقابله با سیاست‌های آمریکا و دشمنان ملت‌های منطقه، جسورتر و قدرتمندتر کرد.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین تاکید امام خمینی ره ثابت کرد دولت‌های استعماری بزرگ را می‌توان شکست داد و می‌توان از وابستگی آنان خود را رها کرد.

او در ادامه سخنان خود اعلام کرد امام خمینی ره گوهر ناب اسلام یعنی جهاد، شهادت و انقلاب را به آن بازگردانند و همین مسئله باعث شد ملت‌ها از تهران تا بغداد، یمن، سوریه، لبنان و فلسطین مقابل پروژه‌ی صهیونیستی بایستند و مانع از گسترش آن بشوند.

پیش از این نیز النخاله در جشن سالگرد انقلاب اسلامی ایران که حزب الله لبنان در بیروت برگزار کرد، اعلام کرد چهل سال است که ایران ثابت قدم می‌درخشد. چهل سال است که تهران به رمزی برای تمامی آزاداندیشان در مقابله با متجاوزان آمریکایی -‌اسرائیلی تبدیل شده است. مقاومت به یاری جمهوری اسلامی امروز قادر است فراتر از هر زمانی به مقابله و مبارزه با صهیونیست‌ها بپردازد. 

چندی پیش نیزا و در سالروز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی گفته بود تصمیم برای ترور سردار سلیمانی برای محو کردن او از صحنه به این دلیل بود که این شهید مانعی بزرگ در برابر پروژه صهیونیستی که دشمن تلاش دارد تا برای بازتشکیل منطقه شکل دهد، به شمار می‌رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
ما به جز حزب الله با هیشکی متحد نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به رهبری حضرت امام تمام معادلات منطقه ای و بین المللی و حهانی را تغییر داد
Iran (Islamic Republic of)
ثارالله
۲۳:۲۰ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
پیروزی حق فلسطین و لبنان هست
زنده باد فلسطین
الموت اسرائیل
الموت امریکا
الموت سعودی ملعونه
آخرین اخبار