معاون فرهنگی سپاه استان قم خبرداد

اعزام ۷۵۰۰ نفر از قم به مرقد امام خمینی (ره)

معاون فرهنگی سپاه قم گفت: ۷۵۰۰ نفر از عاشقان مکتب حضرت روح الله از قم به مرقد امام راحل اعزام می شوند.

هادی بادینلو گفت: امسال برنامه سالگرد ارتحال جانسوز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمه‌الله علیه با سخنرانی امام المسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی در جوار شهدای بهشت زهرا و مضجع شریف آن امام سفر کرده برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام گفت: ۷۵۰۰ نفر از عاشقان مکتب حضرت روح الله در قالب ۱۳ سریال شامل اتوبوس، مینی‌بوس و خودروی سبک در روز ۱۴ خرداد به مراسم اعزام خواهند شد.

دبیر کمیته فرهنگی ستاد ارتحال امام رحمه‌الله علیه استان قم در تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام (ره) گفت: امام خمینی رحمه‌الله علیه آن انسان معنوی است که با پایه ریزی مکتبی بر پایه‌های معنویت، عقلانیت و عدالت، جامعه و نظامی را طراحی و ایجاد نمود، که همه پیامبران و امامان به دنبال ایجاد آن از ابتدای خلقت عالم و آدم بوده اند.

او گفت: حضرت امام رحمه‌الله علیه آن پرنده بلند پروازی بودند که با لباسی پولادین از تقوی و بال‌هایی از صبر و بصیرت، نظامی را پی ریزی کردند، که ان شا ء الله زمینه ساز ایجاد تمدن نوین اسلامی به فرماندهی حضرت ولی عصر عجل الله فرجه الشریف خواهد بود.

منبع:خبر بسیج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار